0 1 0 0 0 30.10.2019Zorganizowany trolling nieetycznym i szkodliwym zjawiskiem. Opinia REPRRada Etyki Public Relations wydała opinię w sprawie nieetyczności i szkodliwości zjawiska zorganizowanego trollingu. Jednoznacznie potępia hejterskie, oczerniające i dezinformujące działania. Rada uznała, że nie ma miejsca na takie praktyki w profesjonalnej działalności public relations.
0 2 0 0 0 30.10.2019Hybrid.ai wprowadza nowy format placementu reklamowego na zdjęciachFirma Hybrid.ai wprowadza na polski rynek nowy format reklamowy w technologii in-image ads. Mechanizm tworzy placement umożliwiający emisję reklam na zdjęciach. Rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję daje reklamodawcom możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego.
0 0 0 0 0 30.10.2019Kolejna kara za telemarketing bez zgody odbiorcyTelemarketer, który dzwoni z zaproszeniem na pokaz lub bezpłatne badania, ma obowiązek poinformować o tym, że odbędzie się tam sprzedaż. Konsument musi wcześniej na taki kontakt wyrazić zgodę. UOKiK nałożył karę na firmę telemarketingową Arstele, która nie wywiązała się z tego obowiązku.
0 1 0 0 0 29.10.2019Prawdziwe partnerstwo wymaga zmiany podejścia ze strony reklamodawców i agencji. Badanie WFAReklamodawcy potrzebują mądrzejszego podejścia do zarządzania agencjami, jeśli chcą nawiązywać produktywne i długoterminowe relacje – pokazuje badanie World Federation of Advertisers (WFA) i The Observatory International.
0 1 0 0 0 29.10.2019Totalizator Sportowy wybiera agencje do obsługi badań marketingowychTotalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, serwisu gry.lotto.pl, e-kasyna TotalCasino oraz sieci salonów z grami na automatach, ogłasza przetarg na obsługę realizacji badań marketingowych.
0 1 0 0 0 29.10.2019Blisko 1/3 badanych robi zakupy w Internecie przynajmniej raz w miesiącu. Polski Monitor Opinii bada krajowy rynek e-commerce30% badanych przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez Internet. 46% deklaruje chęć robienia tego częściej przy niższych cenach produktów niż w sklepach stacjonarnych – wynika z drugiego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie Polski Monitor Opinii. To wspólna inicjatywa PKO BP, Fundacji Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) oraz Forum Zrównoważonej Technologii.
1 1 0 0 0 29.10.2019Artur Andrus i dziennikarze RMF Classic śpiewają w urodzinowym filmie rozgłośniRadio RMF Classic świętuje swoje 16. urodziny. Z tej okazji powstała okolicznościowa piosenka, której autorem jest Artur Andrus. Napisał on tekst zawierający słowa zaproponowane przez słuchaczy.
0 3 0 0 0 29.10.2019Polacy bardziej optymistyczni niż większość EuropejczykówCo trzeci Polak uważa, że obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce jest gorsza niż rok temu. Ponad połowa respondentów twierdzi, że w ciągu najbliższych miesięcy nasz kraj dotknie recesja. Pomimo tego Polacy należą do najbardziej optymistycznych Europejczyków w zakresie oceny sytuacji ekonomicznej. Tak wynika z badania „2019 IRIS Financial Confidence Survey”, którego polską część przeprowadziła agencja ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 29.10.2019Przemysław Kossakowski ambasadorem nowego modelu Land Rovera DefenderaPrzemysław Kossakowski, podróżnik i dziennikarz, został ambasadorem nowego Land Rovera Defendera. Samochód zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych Warsaw Motor Show.
0 1 0 0 0 29.10.2019Nestlé Polska zmienia dom mediowyNestlé Polska w drodze przetargu wyłoniło dom mediowy. Planowaniem i zakupem mediów dla Grupy w naszym kraju zajmie się UM Thrive (Grupa IPG Mediabrands).