Espresso

18 lutego 2016

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2016

Pocahontas, Titanic i „Sugar” zespołu Maroon 5 – vlogerzy śpiewają, promując aplikację Tidal w Play (wideo)

Play ponownie promuje aplikację muzyczną Tidal, którą udostępnia klientom za darmo. Do walentynkowego konkursu zaangażowano trzy pary internetowych influencerów: Maffashion i Cezarego Jóźwika (Abstrachuje), Martina Stankiewicza i Laurę Nadolską (LoJournal) oraz Hejłobuzy, czyli Karolinę Gołębiowską (Stylizacje.TV) i Dariusza Gutkowskiego (DGShowTV).

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2016

ARC Rynek i Opinia: Lekkoatletyka w górę, biegi narciarskie w dół. Sportowe podsumowanie 2015 r. (infografika)

W 2015 r. wzrosło zainteresowanie piłką ręczną oraz lekkoatletyką, mniej zaś interesowano się biegami narciarskimi, boksem i rajdami samochodowymi. Bez zmian pozostaje top 3 najpopularniejszych dyscyplin sportowych: piłka nożna, siatkówka i skoki narciarskie. Najbardziej znanym sportowcem jest Robert Lewandowski – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Sponsoring monitor 2015”.

17 lutego 2016

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
17.02.2016

SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5% w 2015 r. (infografika)

W okresie od stycznia do grudnia 2015 r. polski rynek reklamy w wartościach netto wzrósł o 4,5%, tj. o 326,1 mln zł wobec 2014 r. – wynika z raportu SMG Polska. Jak we wcześniejszych okresach, czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak też wzrost wydatków FMCG i lidera rynku reklamowego – branży handlowej.

Poprzednie Następne