Hybrid.ai wprowadza nowy format placementu reklamowego na zdjęciach
  • 0
  • 2
30.10.2019

Hybrid.ai wprowadza nowy format placementu reklamowego na zdjęciach

Firma Hybrid.ai wprowadza na polski rynek nowy format reklamowy w technologii in-image ads. Mechanizm tworzy placement umożliwiający emisję reklam na zdjęciach. Rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję daje reklamodawcom możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2019

29 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2019

Blisko 1/3 badanych robi zakupy w Internecie przynajmniej raz w miesiącu. Polski Monitor Opinii bada krajowy rynek e-commerce

30% badanych przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez Internet. 46% deklaruje chęć robienia tego częściej przy niższych cenach produktów niż w sklepach stacjonarnych – wynika z drugiego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie Polski Monitor Opinii. To wspólna inicjatywa PKO BP, Fundacji Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) oraz Forum Zrównoważonej Technologii.