Espresso

12 kwietnia 2018

11 kwietnia 2018

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2018

O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma Big Data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument, opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2018

Jak Polacy robią podstawowe zakupy? Badanie „Payback Opinion Poll”

Zakupy, zwłaszcza produktów pierwszej potrzeby, chcemy robić szybko i wygodnie, ale też inteligentnie. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Payback, co czwarty Polak wybiera sklepy położone najbliżej domu. Często nie są to jednak sklepy osiedlowe, ale super- i hipermarkety. Zależy nam na tym, aby móc jak najwięcej potrzebnych rzeczy kupić w jednym miejscu (24%) i przy okazji pozałatwiać inne sprawy (11%).

10 kwietnia 2018

Poprzednie Następne