0 2 0 0 0 20.02.2020Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki SanteFirma Sante, produkująca zdrową żywność oraz żywność funkcjonalną, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. W jej ramach utytułowana polska lekkoatletka będzie promować produkty z całego asortymentu firmy, z naciskiem na propagowanie właściwej diety i zdrowego stylu życia.
1 1 0 0 0 20.02.2020Spleśniały Whopper w reklamie Burger Kinga. Marka pokazuje go z dumąBurger King w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię, której motywem przewodnim jest spleśniały Whopper. Działania mają podkreślać, że sieć rezygnuje ze sztucznych konserwantów.
2 3 0 0 0 20.02.2020„Polaku, przetrzyj oczy” – PO w spotach przypomina gest posłanki Lichockiej i apeluje o weto do prezydentaPlatforma Obywatelska przygotowała spoty, w których odnosi się do przekazania 2 mld zł TVP. W materiałach przypomina m.in. gest posłanki Lichockiej, zachowanie posłanki Krynickiej podczas protestu osób niepełnosprawnych oraz wypowiedzi Andrzeja Dudy i Jarosława Kaczyńskiego. Apeluje też do prezydenta o weto.
1 1 0 0 0 20.02.2020Provident z reklamą Pożyczki wynajmowanejProvident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan”. Tym razem promuje Pożyczkę wynajmowaną.
0 1 0 0 1 19.02.2020Gemius i PBI zrealizują jednoźródłowe badanie konsumpcji internetu, telewizji i radiaGemius oraz Polskie Badania Internetu podpisały porozumienie, na mocy którego jeszcze w tym roku wdrożą jednoźródłowe badanie cross-mediowe. Nowe badanie obejmie pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.
2 3 0 0 0 19.02.2020Nosacze mówią o smogu w kampanii Fundacji Polska ZiemiaPolska zmaga się z ogromnym problemem zanieczyszczenia powietrza. Nasze miasta regularnie znajdują się w czołówce najbardziej zasmogowanych miast Europy. Fundacja Polska Ziemia rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na ten problem. Jej bohaterami są nosacze: Tate Janusz, Pjoter i Halyna.
0 1 0 0 0 19.02.2020Eksperci e-commerce komentują zapowiadane wejście marki Amazon do PolskiJeszcze w 2020 r. Amazon ma wejść do Polski – podaje „Gazeta Wyborcza”. Jak nieoficjalnie dowiedziało się to pismo, amerykański gigant prowadzi właśnie zaawansowane rozmowy z Pocztą Polską.
0 3 0 0 0 19.02.2020Canal+ promuje serial „Mały Zgon” plakatami przypominającymi nekrologiW drugiej połowie lutego rozpoczęła się kampania promocyjna nowego serialu Canal+, pt. „Mały Zgon”. Przygotowane w jej ramach plakaty przypominają nekrologi.
0 4 0 0 0 19.02.2020Polacy kupują online w godzinach pracy. Badanie Blue MediaNawet połowa e-zakupów polskich internautów w 2019 r. została zrealizowana w godzinach pracy – wynika z danych Blue Media. Polacy wyróżniają się pod tym względem na tle innych krajów, których mieszkańcy na zakupy w Sieci zdecydowanie częściej wybierają godziny wieczorne.
0 1 0 0 0 19.02.2020SalesTube we współpracy z Artox Media uruchamia filię w RosjiSalesTube, agencja należąca do niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 r. wspólnie z rosyjskim partnerem Artox Media rozwija filię one stop shop dla e-commerce w Rosji.