Spleśniały Whopper w reklamie Burger Kinga. Marka pokazuje go z dumą
  • 1
  • 1
20.02.2020

Spleśniały Whopper w reklamie Burger Kinga. Marka pokazuje go z dumą

Burger King w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię, której motywem przewodnim jest spleśniały Whopper. Działania mają podkreślać, że sieć rezygnuje ze sztucznych konserwantów.

W kilkudziesięciosekundowym filmie marka pokazała, co dzieje się z jej burgerem przez ponad miesiąc. Początkowo apetycznie wyglądający Whopper z każdym dniem kurczy i zapada się coraz bardziej, a w końcu pokrywa się pleśnią.

Burger King pokazuje ten proces jako dowód na to, że w swym jedzeniu nie stosuje sztucznych konserwantów. Jednocześnie podkreśla, że „prawdziwe jedzenie” prędzej czy później traci swój urok.

Whoppery bez sztucznych konserwantów dostępne są na razie w 400 lokalach w USA. Do końca 2020 r. mają pojawić się w całym kraju.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy.

  • 1
spleśniały Whopper

Burger King i jego spleśniały Whopper

20 lutego 2020

19 lutego 2020