Single Source Challenge – jakie wyzwania stawia branży jednoźródłowe badanie mediów?Single Source Challenge – jakie wyzwania stawia branży jednoźródłowe badanie mediów?Single Source Challenge – jakie wyzwania stawia branży jednoźródłowe badanie mediów?Single Source Challenge – jakie wyzwania stawia branży jednoźródłowe badanie mediów?
To był jeden z istotnych tematów konferencji Cyber Transformations

Single Source Challenge – jakie wyzwania stawia branży jednoźródłowe badanie mediów?

Single Source Challenge – jakie wyzwania stawia branży jednoźródłowe badanie mediów?
Monika Pawłowska

Monika Pawłowska

-

marketing & PR manager, Gemius

Monika Pawłowska

Monika Pawłowska

marketing & PR manager
Gemius

Specjalizuje się w marketingu i komunikacji. Z firmą Gemius związana od 2016 r. Odpowiada za realizację działań marketingowych firmy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej zdobyła doświadczenie w agencji PR, wydawnictwie prasowym oraz firmie eventowej.

Jednoźródłowe badanie mediów to temat rozpalający dyskusje w branży mediowej na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy. Podczas konferencji Cyber Transformations w Warszawie odbył się panel dyskusyjny poświęcony single source. Do wspólnej dyskusji zaproszono przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, media, firmy badawcze oraz regulatora w postaci Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się