Gemius i PBI zrealizują jednoźródłowe badanie konsumpcji internetu, telewizji i radia - Marketing przy Kawie
Gemius i PBI zrealizują jednoźródłowe badanie konsumpcji internetu, telewizji i radia
  • 0
  • 1
19.02.2020

Gemius i PBI zrealizują jednoźródłowe badanie konsumpcji internetu, telewizji i radia

Gemius oraz Polskie Badania Internetu podpisały porozumienie, na mocy którego jeszcze w tym roku wdrożą jednoźródłowe badanie cross-mediowe. Nowe badanie obejmie pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Janusz Kamiński

5 lat temu

Dobre raporty robią. :)

19 lutego 2020