0 1 0 0 0 18.07.2018Marka margaryn Optima wybiera On Board Think KongDziałania marki margaryn funkcjonalnych Optima będzie realizować agencja On Board Think Kong. Zakres planowanych prac obejmie content marketing, SEO, a także PR i komunikację social media.
0 0 0 0 0 17.07.2018Nowa reklama Nike. Zamiast piłkarskich gwiazd pokazuje młodych sportowców amatorówBrytyjska reklama Nike jest zaskakująco skromna. Nie ma w niej ambasadorów marki: Cristiano Ronaldo, Kyliana Mbappé czy Neymara. Jest za to oszczędna fabuła. Kluczem okazały się natomiast: emisja w odpowiednim czasie i trafienie w społeczne nastroje.
0 0 0 0 1 17.07.2018Moderatorzy Facebooka oskarżani o brak reakcji na konta dzieci poniżej 13 latW Facebooku zatrudnieni są moderatorzy, którzy mają sprawdzać, czy użytkownicy nie łamią regulaminu serwisu. Mogą jednak zablokować konto dziecka tylko wtedy, gdy ono samo przyzna, że ma mniej niż 13 lat – wynika z informacji dziennika „Telegraph”.
0 8 0 0 0 17.07.2018Skyn o bliskości i technologii w kampanii „Save Intimacy”Gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej? To pytanie zadaje marka prezerwatyw Skyn w kampanii „Save Intimacy”. Jest to nowy wątek w prowadzonej od 2015 r. komunikacji pod hasłem „Feel everything. Poczuj wszystko”.
0 2 0 0 0 17.07.2018Big Star otwiera własne sklepy na BiałorusiPolska marka jeansów Big Star stawia na rozwój poza granicami kraju. Otwiera pierwszy sklep sygnowany czerwoną gwiazdą w Mińsku na Białorusi. Planuje już 6–8 kolejnych lokalizacji w tym kraju.
1 1 0 0 0 17.07.2018Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci KoralMarka lodów Bracia Koral rozpoczęła kampanię, w której odwołuje się do smaków, jakie Polacy pamiętają z dzieciństwa. Będzie publikować filmy, w których ambasador marki, kucharz Łukasz Konik przedstawi te smaki w nowych aranżacjach.
0 1 0 0 0 17.07.2018Marka Oxford szykuje dwie kampanie reklamoweMarka galanterii papierniczej Oxford latem i jesienią przeprowadzi dwie kampanie reklamowe – jedną skierowaną do uczniów, a drugą do studentów.
0 12 0 0 0 17.07.2018W czerwcu branża handlowa reklamuje dyskonty i sklepy z elektroniką. Raport IMMInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w czerwcu 2018 r. w branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa utrzymuje się na pierwszym miejscu z niezmienionym wynikiem. Zmniejszyły się natomiast znacznie budżety motoryzacji i farmacji.
0 1 0 0 0 17.07.2018Wystartowała XVI edycja Złotych SpinaczyZwiązek Firm Public Relations po raz szesnasty zaprasza do udziału w Złotych Spinaczach, konkursie wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce.
1 4 0 0 0 17.07.2018Start wakacyjnej kampanii „Lato smakuje lepiej z Lay’s”Od 16 lipca trwa kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. Marka ma być widoczna dzięki degustacjom podczas projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce. Po kraju przemieszcza się też muzyczne Lay’s Summer Studio. Kampania wspiera wprowadzenie na rynek limitowanej edycji chipsów w dwóch smakach – Grande Quesadilla i El Burgerro.