Segmentuj albo giń. Jak właściwie wykorzystywać jednoźródłową bazę wiedzySegmentuj albo giń. Jak właściwie wykorzystywać jednoźródłową bazę wiedzySegmentuj albo giń. Jak właściwie wykorzystywać jednoźródłową bazę wiedzySegmentuj albo giń. Jak właściwie wykorzystywać jednoźródłową bazę wiedzy
Warto łączyć dane z różnych źródeł i spinać je na poziomie Customer ID (źr. Gemius)

Segmentuj albo giń. Jak właściwie wykorzystywać jednoźródłową bazę wiedzy

Segmentuj albo giń. Jak właściwie wykorzystywać jednoźródłową bazę wiedzy
Krzysztof Zieliński

Krzysztof Zieliński

-

business development manager, Gemius

Krzysztof Zieliński

Krzysztof Zieliński

business development manager, Gemius

Zajmuje się integracją badań i rozwojem nowych usług. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii wideo online miarami telewizyjnymi oraz narzędzia do estymacji wspólnych zasięgów TV-VOD. Wspiera integrację narzędzi site-centric, adserving i social media z wewnętrznymi narzędziami badawczymi klientów. Doświadczenie w branży mediowej zdobywał m.in. w Media Direction oraz agencji Hypermedia. Występował jako prelegent na konferencjach branżowych takich jak Forum IAB, Cyberresearch, Orange Digital Days. Prowadzi szkolenia dla zespołów marketingowo-sprzedażowych.

Katarzyna Furman-Kwiatkowska

Katarzyna Furman-Kwiatkowska

-

Gemius

Katarzyna Furman-Kwiatkowska

Katarzyna Furman-Kwiatkowska

Gemius

Zawodowo związana z badaniami rynku od 2000 r. Pracowała dla największych firm badawczych (m.in. TNS, Kantar, IQS) na wyłączność i jako partner. Doradzała najważniejszym podmiotom polskiego rynku i prowadziła dla nich projekty. Współautorka dobrych praktyk i standardów jakości obsługi klientów (m.in. Przyjazny Bank Newsweeka, Firma Przyjazna Klientowi). Metodolog badań seksualności i zdrowia seksualnego.

Dlaczego się nie sprzedaje? Dlaczego nie kupują? Co zrobić, żeby sprzedawać więcej? To pytania, nad którymi najczęściej głowią się szefowie firm. Taki problem miał również bohater tej historii, prezes pewnego przedsiębiorstwa. Czy udało się znaleźć i wdrożyć dla niego odpowiednie rozwiązanie marketingowe? O tym właśnie będzie ta krótka opowieść.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się