0 17 0 0 0 3.09.2019Ilustratorka mody wspólnie z internautami tworzyła dla Reserved dzieła na żywoReserved kontynuuje artystyczne działania inspirowane narracją alternatywną w ramach akcji „Illustrator Day”. Tym razem marka połączyła siły z ilustratorką mody Eleną Ciupriną, która przez cały dzień na Instagramie malowała sylwetki przygotowane przez stylistkę Magdalenę Jagnicką. W zabawie wzięło udział 51 tys. miłośników mody.
1 3 0 0 0 3.09.2019NC+ zmienia się w Platformę Canal+3 września 2019 r. platforma NC+ zmieniła nazwę na Platforma Canal+. O tym fakcie oraz o nowych ofertach dla abonentów informuje kampania promocyjna.
0 1 0 0 0 3.09.2019Spółki Piotr i Paweł podpisały porozumienia z bankamiSpółki Piotr i Paweł w ramach postępowania sanacyjnego zawarły porozumienia z bankami, które są ich największymi wierzycielami. Decyzję podjęto w związku z zaangażowaniem Spar Group. Inwestor ten wspiera ustabilizowanie relacji biznesowych pomiędzy siecią a partnerami, negocjacji umownych i rozwoju sieci, a także w zakresie spłaty zaległych zobowiązań.
0 1 0 0 0 2.09.2019Payback obsługiwany w mediach społecznościowych przez ASAP & ASAP CommunicationProgram Payback (Loyalty Partner) rozstrzygnął przetarg na obsługę w social media. Wygrała go agencja ASAP & ASAP Communication.
0 5 0 0 0 2.09.2019„Raz Aldi, zawsze Aldi” – nowa kampania marketingowa sieci sklepówAldi stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem „Raz Aldi, zawsze Aldi”, będącym jednocześnie nowym sloganem brandu. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. W działania zaangażowano aktorkę Sonię Bohosiewicz.
1 1 0 0 0 2.09.2019Po artykule „Business Insidera” Facebook blokuje konta Brand24 i Michała SadowskiegoFacebookowy fan page Brand24 zniknął z Facebooka. Również konto założyciela firmy, Michała Sadowskiego na Instagramie i Facebooku zostało zablokowane. To efekt publikacji „Business Insidera”.
1 5 0 0 0 2.09.2019SmartThings i życie na Ziemi za 100 lat. Samsung promuje swoją aplikacjęSamsung we współpracy z ekspertami przygotował raport, w którym zaprezentował, jak może wyglądać życie na Ziemi za sto lat. Wśród możliwych scenariuszy są m.in. podwodne miasta i kolonizacja kosmosu. To element kampanii promującej aplikację SmartThings.
0 5 0 0 0 2.09.2019Marka Zina nawiązała współpracę z Kamilem GrosickimZina, polska marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży oraz akcesoriów piłkarskich, podpisała trzyletnią umowę z Kamilem Grosickim. Na początek wyda linię odzieży streetwearowej sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach ma również kolekcję Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.
0 0 0 0 1 2.09.20191,1 mln zł kary za pakiety medyczne od św. Franciszka. Decyzja UOKiKFirma CMSE zaprasza seniorów na badania i bezpodstawnie straszy ich złym stanem zdrowia. Wszystko po to, żeby kupili drogie pakiety medyczne. Spółka działa pod różnymi nazwami, np. Centrum Medyczne św. Franciszka, Instytut św. Barbary, Łódzkie Centrum Medyczne. UOKiK nałożył na nią ponad 1,1 mln zł kary za naruszanie interesów konsumentów i niedozwolone postanowienia w umowach.
2 8 0 0 0 2.09.2019Hortex promuje soki zimnotłoczoneWystartowała kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt Hortexu – soki zimnotłoczone. Komunikacja zapowiada też nowy wizerunek marki, wykorzystujący pozycjonowanie „Hortex. Prosto z natury”.