Gruba kreska Volkswagena BeetleGruba kreska Volkswagena BeetleGruba kreska Volkswagena BeetleGruba kreska Volkswagena Beetle
Od przeszłości trzeba umieć się odciąć (źr. VW)

Gruba kreska Volkswagena Beetle

Gruba kreska Volkswagena Beetle
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

Zaczynał jako symbol Trzeciej Rzeszy, skończył jako auto ukochane przez amerykańskich hippisów. Życie po życiu mało komu się udaje, dlatego Volkswagenowi Beetle w najnowszej kampanii towarzyszy hasło „Flower Power”.

Kultowe, znane od pokoleń marki często muszą mierzyć się z wyzwaniami, jakimi są: historia i sentymenty klientów. W Polsce zjawisko to obserwujemy na przykładzie marek znanych z PRL. Każdy miał swojego rometa, pił bobo frut. W łazienkach zaś rządził biały jeleń – na długo przed tym, jak plastikowe jelenie stały się designerską ozdobą.

Popularność sklepów Pan tu nie stał czy Spod lady wskazują, że mało co bawi nas i integruje tak mocno, jak wspomnienia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się