Zaczynał jako symbol Trzeciej Rzeszy, skończył jako auto ukochane przez amerykańskich hippisów. Życie po życiu mało komu się udaje, dlatego Volkswagenowi Beetle w najnowszej kampanii towarzyszy hasło „Flower Power”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kultowe, znane od pokoleń marki często muszą mierzyć się z wyzwaniami, jakimi są: historia i sentymenty klientów. W Polsce zjawisko to obserwujemy na przykładzie marek znanych z PRL. Każdy miał swojego rometa, pił bobo frut. W łazienkach zaś rządził biały jeleń – na długo przed tym, jak plastikowe jelenie stały się designerską ozdobą.
Popularność sklepów Pan tu nie stał czy Spod lady wskazują, że mało co bawi nas i integruje tak mocno, jak wspomnienia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.