TVP rozpoczęła przetarg na dom mediowy
  • 0
  • 1
25.05.2020

TVP rozpoczęła przetarg na dom mediowy

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wyłoni podmiot odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów na cele kampanii. Budżet, którego obsługę powierzy firmie TVP, wynosi 23 mln zł netto. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej do 17 czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2020

Barometr Covid-19 Kantara: trzy trendy konsumenckie definiujące „nową normalność”

Poziom niepokoju w gospodarce jest nadal wysoki, ale wszyscy zadomowiliśmy się już w „nowej normalności” wymuszonej przez stan izolacji, choć tęsknimy za poprzednim życiem. Ponieważ wydaje się, że ograniczenia zaczynają być powoli luzowane, już teraz zastanawiamy się nad tym, co będzie za chwilę. Takie są wnioski z czwartej fali badania Barometr Covid-19, realizowanego przez firmę Kantar na ponad 50 rynkach.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2020

Ministerstwo Finansów odpowiada PIAP w sprawie upominków reklamowych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych wraz kancelarią Tax-Lex w styczniu 2020 r. w swoim piśmie zarekomendowała Ministerstwu Finansów zmiany dotyczące m.in. zniesienia obowiązku prowadzenia ewidencji upominków reklamowych. Ministerstwo odniosło się do przedstawionych rozwiązań negatywnie. Decyzję argumentuje m.in. zbyt dużymi kosztami dla budżetu państwa, ryzykiem powstania „dziur w prawie” wykorzystywanych przez przedsiębiorców oraz obecną sytuacją związaną z pandemią Covid-19.