0 1 0 0 0 27.05.2020Post-pandemiczne zmiany w projektowaniu usług – startują IBRA RozmowyIBRA Instytut Brandingowy zaprasza na IBRA Rozmowy – nowy cykl poświęcony tworzeniu marki. Wydarzenie online odbędzie się we wtorek, 2 czerwca o godzinie 11:00. Goście wydarzenia będą rozmawiać o kierunkach brandingu w rzeczywistości post-pandemicznej. W trakcie kilku najbliższych spotkań ich uczestnicy przyjrzą się temu tematowi z różnych perspektyw.
0 1 0 0 0 27.05.2020Modelki i modele tańczą i śpiewają we własnych domach w spocie domu mody GucciDom mody Gucci rozpoczął kampanię promującą kolekcję na sezon jesienno-zimowy. 16-sekundowy klip pokazuje modelki i modeli tańczących i śpiewających piosenkę „Alright” zespołu Supergrass we własnych domach.
0 1 0 0 0 27.05.2020Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”CNN International Commercial rusza z kampanią przygotowaną dla wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym celem projektu „Travel Tomorrow” jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych celach wypraw i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
0 2 0 0 0 27.05.2020Budżety na telewizję zmniejszają się szybciej niż na influencerów – pokazuje badanie WFAW obliczu pandemii koronawirusa marketerzy zmniejszyli budżety reklamowe w telewizji bardziej niż te na influencer marketing. To wyniki badania Światowej Federacji Reklamodawców (WFA) na temat globalnych marek odpowiedzialnych za około 50 mld dol. wydatków na media.
1 3 0 0 0 27.05.2020Reebok celebruje święto społeczności LGBTQ+ kolekcją „All types of love”Reebok przygotował kolekcję „All types of love”. To część kampanii „Proud Notes”, w którą marka zaangażowała aktywistów i członków społeczności LGBT+. Zachęca ona do wyrażania siebie poprzez obuwie, odzież i akcesoria.
0 5 0 0 1 27.05.2020Płyn do naczyń o zapachu piwa i odkurzacz jak bolid Formuły 1. Kampania Centrum Praw Kobiet „Równość zaczyna się w domu”26 maja obchodziliśmy Dzień Matki. W tym dniu Centrum Praw Kobiet przypomniało, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.
0 1 0 0 0 27.05.2020Po Covid-19 czeka nas wirus oczekiwania. Badanie IQS60% Polaków boi się znacznego pogorszenia sytuacji materialnej. 80% twierdzi, że już wprowadziło ograniczenie wydatków, a 71% deklaruje wdrożenie na stałe ścisłego reżimu w kontroli domowych budżetów. Obecny kryzys dotknął przede wszystkim mieszkańców dużych miast i to w ich postawach i zachowaniach należy się spodziewać najbardziej radykalnych zmian. 67% Polaków zastygło w biernym oczekiwaniu na to, co się wydarzy i powstrzymuje się od jakichkolwiek działań czy przewidywań – taka wizja polskiego społeczeństwa rysuje się w raporcie IQS „W drodze do jutra”.
0 1 0 0 0 26.05.2020Agencje kreatywne raczej pesymistyczne w prognozach na 2020 r. – badanie „Wpływ koronawirusa na rynek agencji” Ad World Masters57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że zdołają wrócić na stare tory po kilku miesiącach. Ponad 40% sądzi, że w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji. Międzynarodowa platforma Ad World Masters przedstawiła raport na temat wpływu koronawirusa na agencje kreatywne na podstawie badania przeprowadzonego w pierwszej połowie maja.
1 2 0 0 0 26.05.2020 Aktualizacja: 21:001.06.2020Robot zamiast człowieka, czyli nowy głos w Google MapsGoogle Maps zmieniły lektora nawigującego podczas jazdy. Jarosława Juszkiewicza zastąpił robot. Zmiana nie spotkała się z aprobatą użytkowników.
0 1 0 0 0 26.05.2020#Switch w komunikacji – konferencja online o przyszłości marketingu i PR po pandemiiW trakcie pandemii z dnia na dzień pojawiły się nowe narzędzia, strategie i komunikaty. Jaki obraz wyłania się z tych zmian? Czego nauczył nas czas pandemii? Jak będzie wyglądał świat mediów w najbliższych latach? 4 czerwca eksperci ds. komunikacji, marketerzy i dziennikarze poszukają odpowiedzi na te pytania podczas konferencji online #Switch w komunikacji, organizowanej przez agencję D*fusion Communication.