0 1 0 0 0 15.05.2020Rafał Trzaskowski publikuje spot. Tomasz Lipiński śpiewa w nim przebój zespołu TiltMałgorzata Kidawa-Błońska zrezygnowała z ubiegania się o fotel prezydenta RP. Tymczasem Rafał Trzaskowski opublikował spot, w którym lider zespołu Tilt śpiewa piosenkę „Jeszcze będzie przepięknie”. Nazwisko prezydenta Warszawy przewija się w spekulacjach dotyczących nowego kandydata PO w nadchodzących wyborach.
0 1 0 0 0 14.05.2020Współcześni konsumenci kochają wygodę zakupów online, lecz równie mocno pragną czuć się dobrze z tym, co i od kogo kupują – badanie Havas GroupKonsumenci chcą kupować bardziej świadomie. Oczekują, że ich partnerzy handlowi ułatwią im to, sprzedając produkty dobre dla naszej planety (94%), rezygnując z produktów szkodliwych dla zdrowia (88%) i gwarantując uczciwe ceny dla dostawców i producentów (71%) – wynika z kolejnej odsłony „Prosumer Report” Havas Group.
0 6 0 0 0 14.05.2020Ikea Russia w kampanii pokazuje, jak zrobić bazę z mebliRosyjski oddział Ikei przygotował kampanię na czas kwarantanny. Odnosi się w niej do czasu beztroskiego dzieciństwa i pokazuje, jak z mebli oferowanych przez sieć zbudować bazę.
0 1 0 0 0 14.05.2020Facebook zapłaci moderatorom 52 mln dol. za szkody psychiczneFacebook zgodził się zapłacić 52 mln dol. swoim moderatorom treści w ramach rekompensaty za problemy ze zdrowiem psychicznym spowodowane ich pracą. Na co dzień, weryfikując treści, oglądają oni wiele przerażających i brutalnych materiałów, w tym filmy obrazujące wykorzystywanie seksualne dzieci, terroryzm czy okrucieństwo wobec zwierząt.
0 1 0 0 0 14.05.2020Ruch wokół nośników OOH wraca do normy. Analiza firmy Proxi.cloudPrzez ostatnie dwa miesiące firma technologiczna Proxi.cloud zbierała dane na temat ruchu wokół nośników OOH, obserwując 140 tys. dorosłych Polaków w 230 lokalizacjach. Jak wynika z raportu, od pierwszego do piątego tygodnia tzw. narodowej kwarantanny rejestrowano coraz większe spadki – na poziomie nawet 60%. Jednak w ostatnich trzech tygodniach trend zaczął się odwracać. Ruch był mniejszy o około 40% w porównaniu do czasu sprzed pandemii. Obecnie natomiast to niecałe 27%.
0 1 0 0 0 14.05.2020Centra handlowe w cieniu epidemii. Badanie firmy KantarOśmiu na dziewięciu Polaków przyznaje, że nie odwiedziło żadnego centrum handlowego w pierwszym tygodniu działania tego typu obiektów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, Polacy są sceptyczni w kwestii korzystania z centrów handlowych w obecnej sytuacji. Niemal 40% osób, które wcześniej bywały w galeriach, nie wybiera się tam w ciągu najbliższego miesiąca. Około 1/3 badanych spodziewa się, że sytuacja wróci do normy nie wcześniej niż w ciągu 3–6 miesięcy, a 35% uważa, że potrwa to jeszcze dłużej.
0 2 0 0 0 14.05.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYFranczyza w czasach zarazy – bezpieczny biznes, bezpieczna kampaniaDziś karty w biznesie rozdaje strach. Strach przed tym, jak będzie wyglądał świat „popandemiczny”. Rozwój biznesu przy obecnym zagrożeniu załamaniem gospodarczym budzi poczucie niepewności. Nikt nie zna terminów ani rozwiązań, jak będzie wyglądał w praktyce powrót do normalności.
1 1 0 0 0 13.05.2020Są dzieci, dla których #zostańwdomu oznacza zagrożenie. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski DziecięceOstatnie miesiące całkowicie zmieniły rzeczywistość niemal każdego z nas. Kryzys związany ze światową pandemią, niepewność jutra, długotrwała izolacja najboleśniej dotknęły tych najsłabszych. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rusza z kampanią, w której zwraca uwagę na dramatyczną sytuację dzieci z rodzin stojących przed ryzykiem rozpadu i wykluczenia społecznego. Te dzieci dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek narażone są na zaniedbanie.
0 5 0 0 0 13.05.2020Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi Outlandera PHEV 2020Aktor Bartłomiej Topa został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV. Pojazd ma podkreślać sposób życia i wartości, którymi na co dzień kieruje się artysta. Nowe auto posłuży do realizacji cyklu filmów promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.
0 5 0 0 0 13.05.2020Konkurs Effie z nową identyfikacją wizualnąSAR zdecydował się na zmianę strategii komunikacji konkursu Effie. Ma to symbolicznie kończyć epokę 20-lecia i rozpocząć nową.