0 0 0 0 0 16.05.2019Getin Noble Bank rozpoczyna współpracę z Flying BisonsGetin Noble Bank rozpoczął współpracę z Flying Bisons. Firma będzie pomagała rozwijać UX i UI kanałów elektronicznych banku.
0 0 0 0 0 16.05.2019Tikkurila Polska powierza obsługę trzech marek agencji ZjednoczenieProducent farb Tikkurila Polska rozstrzygnął przetarg na działania internetowe w 2019 r. W efekcie rozpoczyna piąty rok współpracy ze Zjednoczeniem. Agencja zajmie się marketingiem efektywnościowym w Internecie dla marek Tikkurila, Beckers i Jedynka.
0 6 0 0 0 16.05.2019Empik wyjaśnia, co łączy wannę, rozbity samochód i łóżkoRozbity samochód na deptaku pod Pałacem Kultury i Nauki, pościelone łóżko w parku, stara wanna na chodniku – to elementy akcji ambientowej zrealizowanej przez Empik. Marka w ten sposób pokazuje, że literatura jest wszędzie. Zaprasza tym samym na zbliżający się Apostrof. Międzynarodowy Festiwal Literatury.
0 0 0 0 0 16.05.2019Facebook przygotowuje reklamodawców na wprowadzenie możliwości wyczyszczenia historii przez użytkowników14 maja Facebook ogłosił wprowadzenie narzędzia pozwalającego użytkownikom wyczyścić historię ich aktywności. Możliwe stanie się usunięcie informacji gromadzonych przez sam serwis, jak i aplikacje zewnętrzne. Dane te są istotne z punktu widzenia targetowania reklam. Firma przygotowuje reklamodawców na zmiany.
0 1 0 0 0 16.05.2019Nespresso rozszerza współpracę z Big PictureNespresso i Big Picture współpracują od III kwartału 2018 r. Agencji powierzono wtedy realizację strategii komunikacji w zakresie influencer marketingu. Od maja 2019 r. odpowiada ona również za całą strategię komunikacyjną, w tym za działania z zakresu media relations oraz realizację projektów specjalnych.
1 1 0 0 0 16.05.2019Żabka uruchamia nowy kanał rozrywkowy na YouTube. Jego nazwa to KumatyŻabka we współpracy z firmą Abstra uruchomiła kanał rozrywkowy na YouTube. Na treści publikowane na kanale Kumaty składać się będą m.in. skecze i niecodzienne wyzwania. Prowadzącym będzie Dawid Książkiewicz.
0 3 0 0 0 16.05.2019Huawei reklamuje smartfony zdjęciami kobiet karmiących piersiąHuawei w Hiszpanii promuje smartfony P30. Z tej okazji rozpoczął kampanię outdoorową. Kreacje przedstawiają kobiety karmiące piersią. Towarzyszy im hasło „Shareable Contact Charging”.
0 5 0 0 0 16.05.2019Lego „Stranger Things”Marka Lego przygotowała kolekcję „Stranger Things” nawiązującą do serialu Netflixa pod tym tytułem. Składa się ona z 2200 klocków i przeznaczona jest dla użytkowników powyżej 16. roku życia.
0 2 0 0 0 16.05.2019Trzy – nowa agencja na rynku marketingowym i eventowymPowstała agencja Trzy. Tworzą ją specjaliści z dziedziny organizacji i produkcji imprez masowych, zarządzania, promocji oraz obsługi klientów. Prezesem zarządu został Bartosz Tyrawski.
0 1 0 0 2 15.05.2019Agencje reklamowe wprowadzają regeneracyjne drzemki dla pracownikówBrytyjskie oddziały agencji Wunderman Thompson i JWT London wprowadziły dla swoich pracowników drzemki w pracy. Kilkunastominutowy odpoczynek ma pomóc w rozładowaniu stresu i regeneracji.