Media i życie w czasie pandemii – badanie RMF. 1/3 respondentów słucha radia częściej i zwraca większą uwagę na serwisy informacyjne
  • 0
  • 2
26.05.2020

Media i życie w czasie pandemii – badanie RMF. 1/3 respondentów słucha radia częściej i zwraca większą uwagę na serwisy informacyjne

Co trzeci ankietowany w badaniu Grupy RMF deklaruje, że po wybuchu pandemii słucha radia częściej, zwraca baczniejszą uwagę na serwisy informacyjne i słucha więcej muzyki w radiu. Badanie obrazuje też, jak zmieniły się zwyczaje Polaków w czasie przymusowej kwarantanny i lockdownu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2020

25 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2020

Barometr Covid-19 Kantara: trzy trendy konsumenckie definiujące „nową normalność”

Poziom niepokoju w gospodarce jest nadal wysoki, ale wszyscy zadomowiliśmy się już w „nowej normalności” wymuszonej przez stan izolacji, choć tęsknimy za poprzednim życiem. Ponieważ wydaje się, że ograniczenia zaczynają być powoli luzowane, już teraz zastanawiamy się nad tym, co będzie za chwilę. Takie są wnioski z czwartej fali badania Barometr Covid-19, realizowanego przez firmę Kantar na ponad 50 rynkach.