Agencje kreatywne raczej pesymistyczne w prognozach na 2020 r. – badanie „Wpływ koronawirusa na rynek agencji” Ad World Masters
  • 0
  • 1
26.05.2020

Agencje kreatywne raczej pesymistyczne w prognozach na 2020 r. – badanie „Wpływ koronawirusa na rynek agencji” Ad World Masters

57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić na stare tory po kilku miesiącach. Ponad 40% sądzi, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji. Międzynarodowa platforma Ad World Masters przedstawiła raport na temat wpływu koronawirusa na agencje kreatywne na podstawie badania przeprowadzonego w pierwszej połowie maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50877 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2020

#Switch w komunikacji – konferencja online o przyszłości marketingu i PR po pandemii

W trakcie pandemii z dnia na dzień pojawiły się nowe narzędzia, strategie i komunikaty. Jaki obraz wyłania się z tych zmian? Czego nauczył nas czas pandemii? Jak będzie wyglądał świat mediów w najbliższych latach? 4 czerwca eksperci ds. komunikacji, marketerzy i dziennikarze poszukają odpowiedzi na te pytania podczas konferencji online #Switch w komunikacji, organizowanej przez agencję D*fusion Communication.