Budżety na telewizję zmniejszają się szybciej niż na influencerów – pokazuje badanie WFA
  • 0
  • 2
27.05.2020

Budżety na telewizję zmniejszają się szybciej niż na influencerów – pokazuje badanie WFA

W obliczu pandemii koronawirusa marketerzy zmniejszyli budżety reklamowe w telewizji bardziej niż te na influencer marketing. To wyniki badania Światowej Federacji Reklamodawców (WFA) na temat globalnych marek odpowiedzialnych za około 50 mld dol. wydatków na media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 maja 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Płyn do naczyń o zapachu piwa i odkurzacz jak bolid Formuły 1. Kampania Centrum Praw Kobiet „Równość zaczyna się w domu”

26 maja obchodziliśmy Dzień Matki. W tym dniu Centrum Praw Kobiet przypomniało, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Po Covid-19 czeka nas wirus oczekiwania. Badanie IQS

60% Polaków boi się znacznego pogorszenia sytuacji materialnej. 80% twierdzi, że już wprowadziło ograniczenie wydatków, a 71% deklaruje wdrożenie na stałe ścisłego reżimu w kontroli domowych budżetów. Obecny kryzys dotknął przede wszystkim mieszkańców dużych miast i to w ich postawach i zachowaniach należy się spodziewać najbardziej radykalnych zmian. 67% Polaków zastygło w biernym oczekiwaniu na to, co się wydarzy i powstrzymuje się od jakichkolwiek działań czy przewidywań – taka wizja polskiego społeczeństwa rysuje się w raporcie IQS „W drodze do jutra”.

26 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2020

Agencje kreatywne raczej pesymistyczne w prognozach na 2020 r. – badanie „Wpływ koronawirusa na rynek agencji” Ad World Masters

57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić na stare tory po kilku miesiącach. Ponad 40% sądzi, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji. Międzynarodowa platforma Ad World Masters przedstawiła raport na temat wpływu koronawirusa na agencje kreatywne na podstawie badania przeprowadzonego w pierwszej połowie maja.