Reebok celebruje święto społeczności LGBTQ+ kolekcją „All types of love”
  • 1
  • 3
27.05.2020

Reebok celebruje święto społeczności LGBTQ+ kolekcją „All types of love”

Reebok przygotował kolekcję „All types of love”. To część kampanii „Proud Notes”, w którą marka zaangażowała aktywistów i członków społeczności LGBT+. Zachęca ona do wyrażania siebie poprzez obuwie, odzież i akcesoria.

Kampania ma stanowić platformę dla autentycznych, pełnych pasji osób do dzielenia się historiami i relacjami z podróży. „Proud Notes” to swego rodzaju list miłosny od przyjaciół i rodziny w społeczności LGBTQ+, świętujący i podkreślający różne sposoby wyrażania miłości, akceptacji i uznania. W wideo przedstawiono historie pięciu osób, które dzielą się intymnymi listami otrzymanymi od bliskich.

Kolekcja „All types of love” specjalnie przygotowana na tę okazję składa się z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki, m.in.:

  • Classic Leather,
  • Club C 85,
  • Zig Kinetica,
  • Nano X,
  • Forever Floatride Energy,
  • Instapump Fury.

Tym razem buty mają kolory tęczowej flagi. Barwy naniesiono tak, że wyglądają jak namalowane akwarelami lub metodą tie dye. Niektóre modele zostały pokryte kolorami w całości, inne zyskały wyłącznie tęczowe elementy: wkładki, sznurówki czy zapiętki. W kolekcji znajdują się również koszulki, szorty, spodnie oraz akcesoria z logo marki przyozdobionym tęczową flagą.

Kolekcja jest już w części dostępna na stronie www.reebok.pl. W połowie czerwca będzie ją można również znaleźć na www.answear.com.

  • 3
Święto społeczności LGBTQ+ wyrażone w kolekcji Reeboka

Święto społeczności LGBTQ+ wyrażone w kolekcji Reeboka

Święto społeczności LGBTQ+ wyrażone w kolekcji Reeboka
Święto społeczności LGBTQ+ wyrażone w kolekcji Reeboka

27 maja 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Płyn do naczyń o zapachu piwa i odkurzacz jak bolid Formuły 1. Kampania Centrum Praw Kobiet „Równość zaczyna się w domu”

26 maja obchodziliśmy Dzień Matki. W tym dniu Centrum Praw Kobiet przypomniało, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Po Covid-19 czeka nas wirus oczekiwania. Badanie IQS

60% Polaków boi się znacznego pogorszenia sytuacji materialnej. 80% twierdzi, że już wprowadziło ograniczenie wydatków, a 71% deklaruje wdrożenie na stałe ścisłego reżimu w kontroli domowych budżetów. Obecny kryzys dotknął przede wszystkim mieszkańców dużych miast i to w ich postawach i zachowaniach należy się spodziewać najbardziej radykalnych zmian. 67% Polaków zastygło w biernym oczekiwaniu na to, co się wydarzy i powstrzymuje się od jakichkolwiek działań czy przewidywań – taka wizja polskiego społeczeństwa rysuje się w raporcie IQS „W drodze do jutra”.

26 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2020

Agencje kreatywne raczej pesymistyczne w prognozach na 2020 r. – badanie „Wpływ koronawirusa na rynek agencji” Ad World Masters

57% agencji spodziewa się, że ich roczny dochód będzie niższy niż w 2019 r., ale prawie tyle samo (53%) zakłada, że ​​zdołają wrócić na stare tory po kilku miesiącach. Ponad 40% sądzi, że ​​w 2020 r. wiele agencji zbankrutuje, głównie te większe, podczas gdy mniejsze skorzystają na obecnej sytuacji. Międzynarodowa platforma Ad World Masters przedstawiła raport na temat wpływu koronawirusa na agencje kreatywne na podstawie badania przeprowadzonego w pierwszej połowie maja.