#Switch w komunikacji – konferencja online o przyszłości marketingu i PR po pandemii
  • 0
  • 1
26.05.2020

#Switch w komunikacji – konferencja online o przyszłości marketingu i PR po pandemii

W trakcie pandemii z dnia na dzień pojawiły się nowe narzędzia, strategie i komunikaty. Jaki obraz wyłania się z tych zmian? Czego nauczył nas czas pandemii? Jak będzie wyglądał świat mediów w najbliższych latach? 4 czerwca eksperci ds. komunikacji, marketerzy i dziennikarze poszukają odpowiedzi na te pytania podczas konferencji online #Switch w komunikacji, organizowanej przez agencję D*fusion Communication.

W debatach #Switch w komunikacji wezmą udział eksperci, m.in.:

  • Anna Klimczuk, head of communication w Microsoft Polska,
  • Anna Marciniak, head of communication w Mastercard,
  • Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska,
  • Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska,
  • Robert Sadowski, digital marketing manager w Newspoint,
  • Łukasz Gajewski-Głodek, head of marketing in Central & Eastern Europe w firmie Uber.

Nie zabraknie także dziennikarzy, w tym m.in. Agnieszki Mosór z telewizji Polsat, Łukasza Grassa oraz Mateusza Borka, dziennikarza i twórcy Kanału Sportowego.

Jeszcze parę tygodniu temu nikt nie spodziewał się, że rok 2020 będzie tak wyjątkowy dla szefów marketingu i PR. Nowa rzeczywistość sprawiła, że rewolucja w komunikacji, którą obserwujemy od kilku lat, przybrała wyjątkowo na sile.

Rynek mediów podlega ciągłym zmianom od ponad dwudziestu lat. Rewolucja rozpoczęła się wraz z pojawieniem się mediów cyfrowych. Rzeczywistość na nowo zdefiniowały media społecznościowe, znacząco spadła pozycja prasy drukowanej czy samych dziennikarzy. Pojawili się influencerzy jako bohaterowie masowej wyobraźni, a media tradycyjne rozpoczęły nierówną walkę z fake-newsami. Świat komunikacji podlegał szybkim i przewidywalnym zmianom. Ostatnie miesiące pokazały jednak, jak bardzo jesteśmy nieprzygotowani na kolejne tsunami.

Zamknięci w domu, otoczeni ekranami komputerów i smartfonów, zaczęliśmy zupełnie inaczej „konsumować” media. Jak pokazały pierwsze badania, każde pokolenie znalazło swój własny sposób na pracę i rozrywkę. Sytuacja wymagała błyskawicznej reakcji – tworzenia nowych strategii, zmiany języka, kanałów dotarcia, przesuwania lub cięcia budżetów.

– Będąc w samym centrum tej marketingowej rewolucji, postanowiliśmy precyzyjnie opisać zastaną rzeczywistość i odpowiedzieć na kluczowe pytanie: jak powinien wyglądać „switch” w komunikacji? Czego dziś potrzebują PR, reklama i marketing, by były skuteczne? Chcemy oddać głos osobom na co dzień zarządzającym komunikacją w firmach, a także dziennikarzom i influencerom, którzy opowiedzą, jak z ich perspektywy wygląda dziś rynek mediów – mówił Łukasz Malczewski, partner zarządzający D*fusion Communication.

W wydarzeniu uczestniczyć będą także przedstawiciele D*fusion Communication: zarządzający firmą Łukasz Malczewski oraz Kamil Kozłowski, a także managerowie Piotr Jamrogiewicz oraz Agnieszka Kowalska.

Konferencja zostanie przeprowadzona online. Udział w niej jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji, której można dokonać poprzez stronę www.switch.dfusion.pl. Wydarzenie odbędzie się 4 czerwca (czwartek) 2020 r., początek o godz. 10:00.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
#Switch w komunikacji – konferencja online

#Switch w komunikacji – konferencja online

26 maja 2020