Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”
  • 0
  • 1
27.05.2020

Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”

CNN International Commercial rusza z kampanią przygotowaną dla wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym celem projektu „Travel Tomorrow” jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych celach wypraw i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48698 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 maja 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Płyn do naczyń o zapachu piwa i odkurzacz jak bolid Formuły 1. Kampania Centrum Praw Kobiet „Równość zaczyna się w domu”

26 maja obchodziliśmy Dzień Matki. W tym dniu Centrum Praw Kobiet przypomniało, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Po Covid-19 czeka nas wirus oczekiwania. Badanie IQS

60% Polaków boi się znacznego pogorszenia sytuacji materialnej. 80% twierdzi, że już wprowadziło ograniczenie wydatków, a 71% deklaruje wdrożenie na stałe ścisłego reżimu w kontroli domowych budżetów. Obecny kryzys dotknął przede wszystkim mieszkańców dużych miast i to w ich postawach i zachowaniach należy się spodziewać najbardziej radykalnych zmian. 67% Polaków zastygło w biernym oczekiwaniu na to, co się wydarzy i powstrzymuje się od jakichkolwiek działań czy przewidywań – taka wizja polskiego społeczeństwa rysuje się w raporcie IQS „W drodze do jutra”.