Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”
  • 0
  • 1
27.05.2020

Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią „Travel Tomorrow”

CNN International Commercial rusza z kampanią przygotowaną dla wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym celem projektu „Travel Tomorrow” jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych celach wypraw i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.

W ramach kampanii powstał 60-sekundowy film przedstawiający 8 różnych krajów rozrzuconych po całym globie. Wideo zabiera widzów w podróż dookoła świata, przypominając o wspaniałych miejscach znajdujących się poza najbliższym otoczeniem. „Travel Tomorrow” to kampania, która została stworzona po to, aby pobudzić wyobraźnię i zachęcić do planowania przyszłych podróży – spotkań z rodziną oraz przyjaciółmi, wypraw pełnych przygód i nowej kultury czy wyjazdów służbowych.

Twórcy wzięli pod uwagę fakt, że turyści z całego świata zostali uziemieni przez Covid-19 i tęsknią za możliwością eksploracji oraz nawiązywaniem nowych znajomości. Dlatego w krótkim materiale próbują podkreślić, jak ważne jest trzymanie się nadziei na podróżowanie w innym, bezpiecznym czasie, zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia. Kampania jest kontynuacją komunikatów UNWTO z czasów pandemii.

Podróże i turystyka to zdecydowanie jeden z sektorów najbardziej dotkniętych w wyniku pandemii koronawirusa. Nasze zaangażowanie we wspieranie tej branży opiera się m.in. na wieloletniej współpracy z UNWTO oraz jej członkami z całego świata. Uważam, że niezwykle ważne jest podzielenie się tym odpowiedzialnym, ale aspirującym przesłaniem z globalną publicznością CNN. Choć wielu z nas jest dzisiaj zmuszonych do pozostania w domach, nie powinniśmy przestać marzyć o „podróży jutra” – mówi Rani Raad, president, CNN Worldwide Commercial.

Film został wyprodukowany przez Create – wewnętrzne studio kreatywne CNN International Commercial (CNNIC). Jest dostępny na CNN International.

  • 1
Światowa Organizacja Turystyki

Światowa Organizacja Turystyki zachęca do podróżowowania w bezpiecznym czasie

27 maja 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Płyn do naczyń o zapachu piwa i odkurzacz jak bolid Formuły 1. Kampania Centrum Praw Kobiet „Równość zaczyna się w domu”

26 maja obchodziliśmy Dzień Matki. W tym dniu Centrum Praw Kobiet przypomniało, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.05.2020

Po Covid-19 czeka nas wirus oczekiwania. Badanie IQS

60% Polaków boi się znacznego pogorszenia sytuacji materialnej. 80% twierdzi, że już wprowadziło ograniczenie wydatków, a 71% deklaruje wdrożenie na stałe ścisłego reżimu w kontroli domowych budżetów. Obecny kryzys dotknął przede wszystkim mieszkańców dużych miast i to w ich postawach i zachowaniach należy się spodziewać najbardziej radykalnych zmian. 67% Polaków zastygło w biernym oczekiwaniu na to, co się wydarzy i powstrzymuje się od jakichkolwiek działań czy przewidywań – taka wizja polskiego społeczeństwa rysuje się w raporcie IQS „W drodze do jutra”.