1 6 0 0 0 25.11.2019W Warszawie powstał mural łączący świat audiobooków z reklamąW połowie listopada na warszawskiej Patelni powstał mural. To artystyczna aktywacja zrealizowana w ramach projektu Imagination Day. Reklama połączona jest tu z audiobookami.
0 1 0 0 0 25.11.2019Optymizm konsumentów wciąż rośnie. Barometr Consumer Finance na poziomie 71,6 pktW IV kwartale 2019 r. wartość Barometru Rynku Consumer Finance, określana na podstawie badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH, kolejny raz znacznie wzrosła. Obecnie wynosi 71,6 pkt wobec 63,6 pkt odnotowanych w poprzednim kwartale.
0 5 0 0 0 25.11.2019Polacy nie mają czasu na kulturę – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaCo trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami, które najbardziej interesują Polaków, są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 10 25.11.2019Chomiki śpiewają „Noc komety” Budki Suflera w reklamie Media ExpertSieć Media Expert rozpoczęła kampanię reklamową, której bohaterami są śpiewające, animowane chomiki. Wykonując utwór do melodii „Nocy komety” Budki Suflera, informują o promocjach.
0 1 0 0 0 25.11.2019Zenith: w 2019 r. po raz pierwszy w historii globalne wydatki na reklamę programmatic przekroczą 100 mld dol.W 2020 r. globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 69% wydatków na reklamę online* – wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Łączna wartość inwestycji w programmatic przekroczy w 2019 r. wartość 100 mld dol., osiągając pod koniec roku 106 mld dol.
0 1 0 0 0 25.11.2019Play rozstrzygnął przetarg na działania performance marketingowePlay powierzył obsługę marketingową w zakresie marketingu afiliacyjnego zespołowi Novem. Agencja wybrana została w wyniku kolejnego już wygranego przetargu.
0 2 0 0 2 22.11.2019Tesla z kuloodpornymi szybami jednak nie była kuloodporna. Wpadka Elona MuskaElon Musk zaprezentował nowy model elektrycznej Tesli – Cybertruck. Okna pojazdu miały być kuloodporne. Podczas prezentacji jednak szyby stłukły się, gdy rzucono w nie metalową kulą.
1 2 0 0 1 22.11.2019Martin Schmitt globalnym ambasadorem STSFirma bukmacherska STS w ramach niedawno rozpoczętej kampanii reklamowej „Dobrze wiesz, możesz obstawiać” zaprezentowała kolejnego globalnego ambasadora. To Martin Schmitt – trzykrotny medalista olimpijski, dziesięciokrotny medalista mistrzostw świata, wicemistrz świata w lotach narciarskich oraz dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w skokach narciarskich.
0 1 0 0 0 22.11.2019Raport „Płatności cyfrowe 2019”Nowoczesne metody płatności stają się coraz popularniejsze wśród Polaków. Raport „Płatności cyfrowe 2019” Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowany przez serwis GoMobi.pl pokazuje, że z roku na rok coraz chętniej sięgamy po takie rozwiązania. Zastępują one tradycyjne gotówkowe transakcje.
1 6 0 0 0 22.11.2019„Ole, ludziole!” – Wielki Ole bohaterem kampanii marki OleOleRuszyła kampania „Elektronika w internetowej cenie” sklepu internetowego OleOle.pl. W spocie Wielki Ole włamuje się ze swoim przekazem bezpośrednio na ekrany widzów. Widzimy historie ludzi, których codzienność jest pośrednio przytłoczona przez stary sprzęt elektroniczny lub marzenia o nowych gadżetach.