0 3 0 25.12.2020Co trzeci Polak twierdzi, że fale zachorowań na Covid-19 będą powracać, 40% zamierza się zaszczepićNastroje Polaków w czasie drugiej fali epidemii koronawirusa nie są optymistyczne. 66% Polaków odczuwa niepokój z powodu pandemii, w tym 38% obecnie ma większe obawy niż wiosną. Obawy dotyczą zarówno obszaru zdrowia, jak i sytuacji ekonomicznej w Polsce. Badanie serwisu PoradnikZdrowie.pl i Instytutu Badawczego Pollster.
0 1 0 25.12.2020P&G wybrał Performics do regionalnej obsługi kampanii searchowychKoncern Procter & Gamble wybrał w przetargu agencję marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, do obsługi kampanii SEM. Współpraca będzie obejmowała witryny dwunastu marek z portfolio koncernu oraz serwisy korporacyjne działające na dziesięciu rynkach CE.
0 1 0 25.12.2020Oficjalny sklep Lego w Warszawie zostanie otwarty w czerwcu 2021 r.Na czerwiec 2021 r. Grupa Lego zaplanowała otwarcie swojego pierwszego oficjalnego sklepu w Warszawie. Zlokalizowany będzie w centrum handlowym Westfield Arkadia.
2 2 0 25.12.2020Muzyka elektroniczna Zamilskiej w kampanii edukacyjnej o elektrośmieciachRuszyła kampania edukacyjna EkoElectro. Jej celem jest zwiększenie wśród młodych ludzi świadomości na temat prawidłowego postępowania z elektrośmieciami. Do współpracy zaangażowano artystkę muzyki elektronicznej – Zamilską, która na potrzeby kampanii stworzyła nowy utwór muzyczny. Można go posłuchać w trakcie rozmowy z botem w Messengerze.
0 1 0 25.12.2020Stada wybiera Mediaplus do obsługi wszystkich swoich marekKoncern medyczny Stada wybrał do obsługi wszystkich swoich marek dom mediowy Mediaplus. Stada jest producentem takich leków jak Cholinex, Orofar czy Nizoral, a także wyrobów medycznych i suplementów diety,
4 6 0 25.12.2020Perea, Katosu, Klaudia Cukier Puder – influencerki intensywnie promują maseczki MedihealLider maseczek w płachcie w Korei, marka Mediheal prowadzi kampanię reklamową online. Istotnym jej elementem jest influencer marketing na Instagramie, Youtube oraz na blogach. Biorą w nim udział m.in. Katosu, Tamara Gonzalez Perea, Viva a Viva i Klaudia Cukier Puder. W kampanii wykorzystane zostaną także filmy przygotowane przez Agnieszkę Zielińską Skin Ekspert.
0 1 0 25.12.2020W pandemii na święta i tak wydamy więcej, niż powinniśmy – European Consumer Payment Report 2020Pandemia Covid-19 zmniejszyła dochody aż 45% konsumentów w Polsce. Mimo to co czwarta osoba deklaruje, że wyda nawet więcej pieniędzy na święta niż zawsze. Czy koronakryzys zmienił podejście Polaków do wydawania pieniędzy, szczególnie w okresie przedświątecznym? Na to pytanie opowiada firma Intrum z branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami, publikując European Consumer Payment Report 2020.
0 1 0 22.12.2020Przed świętami prawie połowa Polaków szuka promocji i wyprzedaży – „Global State of the Consumer Tracker” DeloitteZbliżające się święta Bożego Narodzenia i sylwester mają duży wpływ na zawartość zakupowego koszyka Polaków. Najbliższe dni to większe wydatki na jedzenie i alkohol, ale także na kategorie, z których najczęściej wybieramy prezenty dla bliskich. Według autorów badania firmy doradczej Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” o 3 p.p. przybyło konsumentów, którzy więcej wydadzą na odzież i aż o 5 p.p. tych, którzy zwiększą wydatki na elektronikę.
0 1 0 22.12.2020TikTok wybrał Grayling do obsługi public relationsPlatforma TikTok służąca do dzielenia się krótkimi filmami nagrywanymi za pomocą urządzeń mobilnych wybrała Grayling Poland na swoją agencję PR.
0 1 0 22.12.2020Raport e-Izby „Płatności cyfrowe 2020”Rok 2020 jest zdecydowanie rokiem płatności elektronicznych. Wpływ na tendencję do ograniczania transakcji gotówkowych miała (i nadal ma) pandemia Covid-19. Ukazał się nowy raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Płatności cyfrowe 2020”. Opracowany został przez serwis GoMobi.pl na podstawie wyników badania zrealizowanego przez Mobile Institute.