Haribo wybrało NuOrder do obsługi social media
  • 0
  • 1
29.05.2020

Haribo wybrało NuOrder do obsługi social media

Marka Haribo rozstrzygnęła przetarg na pełną obsługę social media. Wygrała go agencja NuOrder.

Do jej zadań należy opracowanie strategii marketingowej, prowadzenie profili marki Haribo na Facebooku i Instagramie, współpraca z influencerami oraz realizacja kampanii mediowej wspierającej działania organiczne.

NuOrder odpowiada za opracowanie strategii komunikacji w social media na 2020 r. Jej celem jest budowa świadomości marki, komunikacja jej wymiarów i wartości. Zgodnie z założeniami wypracowanymi przez agencję komunikacja ma wykorzystywać wysokiej jakości posty – nietuzinkowe, sensoryczne kreacje budujące świat Haribo.

Agencja prowadzi także całoroczne działania mediowe na Facebooku i Instagramie, których celem jest dobudowanie zasięgów do flightów telewizyjnych i pozyskanie fanów.

  • 1
Haribo

Haribo wybrało NuOrder

29 maja 2020

28 maja 2020