0 1 1 17.11.2020Konkurs Effie Awards 2020 rozstrzygnięty – nagrodzono 54 kampanieJury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Znalazło się wśród nich 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania „Żabka – Mały Wielki Sklep” w kategorii Long term marketing excellence.
1 4 0 16.11.2020„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki80% Polaków deklaruje, że ma swoje małe grzeszki – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości są nieodłącznym elementem naszego życia. Do nich odnosi się marka Grześki, która w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną.
0 1 0 16.11.2020Ponad połowa dyrektorów finansowych w Europie spodziewa się w ciągu roku wzrostu zysków – badanie Deloitte54 proc. CFO w Europie spodziewa się w ciągu roku wzrostu zysków – pokazuje badanie Deloitte. Po rekordowo niskich wskazaniach na początku pandemii nastawienie europejskich szefów finansów wyraźnie się poprawiło.
0 1 0 16.11.2020„Oto cena wolności” – kampania społeczna na rzecz uchodźców z Białorusi„Pomóżmy uchodźcom z Białorusi żyć godnie w Polsce” – apeluje w kampanii społecznej Humanosh Fundacja im. Sławy i Izka Wołosiańskich. W jej ramach w przestrzeni miejskiej pojawiły się billboardy ukazujące plecy pobitych osób.
1 1 0 16.11.2020Pierwsza w Polsce kampania bożonarodzeniowa AldiSieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi startuje z pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga sieć.
1 1 0 16.11.2020Płonący problem Xboxa?10 listopada na rynku pojawił się Xbox Series X Microsoftu. Wkrótce potem użytkownik z Polski opublikował na Twitterze film ukazujący, jak jego nowa konsola dymi. Firma odpowiedziała ironicznym wpisem.
1 1 0 16.11.2020 Aktualizacja: 11:2017.11.2020„Wszyscy zakładamy maski!” – zachęca śpiewająco McDonald’sW kanale McDonald’s Polska na YouTube pojawił się film zatytułowany „Wszyscy zakładamy maski!”. Sieć wraz z raperem Holakiem zachęca w nim śpiewająco do zasłaniania ust i nosa z powodu trwającej epidemii.
0 2 1 16.11.2020Witryny internetowe firm pożyczkowych pod lupą ekspertów SEO agencji Up & MoreAgencja Up & More opublikowała drugą część raportu „Sektor finansowy w wyszukiwarkach”. Tym razem przeanalizowano najliczniejszą grupę w polskim sektorze finansowym, czyli firmy pożyczkowe. W jaki sposób walczą o klienta? Które skutecznie pozycjonują się na frazy „chwilówka”, „pożyczka przez Internet”?
1 1 0 15.11.2020Mercedes stworzył spot, w którym właściwie nie widać samochoduMercedes zaprezentował reklamę swojej nowej limuzyny elektrycznej EQS. Niewielki ślad węglowy auta zobrazowano poprzez brak dosłownej obecności samochodu niemal przez cały czas trwania spotu. Narratorem w amerykańskim spocie jest aktor Jon Hamm, znany z roli Dona Drapera w serialu „Mad Men”.
1 1 0 13.11.2020Przedsiębiorcy w świątecznej kampanii „Za co?” Orange dla Firm12 listopada ruszyła kampania świąteczna Orange dla Firm. Jej bohaterami są przedsiębiorcy.