„Basicowym modelom dodajemy vibe” – Jessica Mercedes i jej marka Veclaim w ogniu krytyki - Marketing przy Kawie
„Basicowym modelom dodajemy vibe” – Jessica Mercedes i jej marka Veclaim w ogniu krytyki
  • 1
  • 5
25.05.2020

„Basicowym modelom dodajemy vibe” – Jessica Mercedes i jej marka Veclaim w ogniu krytyki

Znana blogerka modowa i szafiarka Jessica Mercedes promuje swoją autorską markę Veclaim. Niedawno internauci zarzucili jej, że zamiast własnej marki, sprzedaje produkty Fruit of the Loom, zmieniając tylko metkę. Zarzucają jej też, że mimo deklaracji produkcji odzieży w Polsce zleca ją poza krajem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ingliszmen

4 lata temu

"Bejzikowym modelom dodajemy wajb"... To taki karpet od łola do łola?

Rozwiń komentarze

22 maja 2020