Facebook zignorował własne badania pokazujące, że algorytmy dzielą użytkowników - Marketing przy Kawie
Facebook zignorował własne badania pokazujące, że algorytmy dzielą użytkowników
  • 0
  • 1
28.05.2020

Facebook zignorował własne badania pokazujące, że algorytmy dzielą użytkowników

„The Wall Street Journal” ujawnił, że w 2018 r. kadrze kierowniczej Facebooka został przedstawiony wewnętrzny raport. Wynikało z niego, że silnik rekomendacji serwisu podsyca polaryzację opinii i radykalizację użytkowników. Dokument został jednak zignorowany.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ania

5 lat temu

Nadal nic nie zmieniło, mimo powołania nowej rady nadzorczej Facebook, która wydaje się, że ma mieć tylko funkcję kosmetyczną. To algorytmy nadal będą decydować, które posty są widoczne i promowane, a które nie.

28 maja 2020