1 1 0 0 0 16.07.2020Reklama firmy logistycznej Maersk jak film akcjiDuńska firma Maersk będąca jednym z największych operatorów kontenerowych rozpoczęła kampanię „Disconnected”. W jej ramach powstał krótki film czerpiący inspiracje z filmów akcji i thrillerów.
0 1 0 0 0 16.07.2020#TaniaSobotaChallenge – tiktokerzy tańczą przed sklepami LidlaNa TikToku pojawił się #TaniaSobotaChallenge. W ramach tego wyzwania użytkownicy aplikacji nagrywają filmy, tańcząc przed sklepami Lidla do remiksu piosenki „Tania sobota w Lidlu”.
0 1 0 0 0 16.07.2020Johnnie Walker pojawi się w całkowicie papierowej butelceFirma Diageo ogłosiła wprowadzenie całkowicie wolnej od plastiku, papierowej butelki na napoje spirytusowe. Na początku 2021 r. zadebiutuje w niej Johnnie Walker.
0 1 0 0 0 16.07.2020Dyrektorzy marketingu optymistyczni. Wierzą w strategię marki. Badanie firmy GartnerPrawie trzy czwarte (73%) dyrektorów marketingu spodziewa się, że negatywny wpływ pandemii będzie krótkotrwały – wynika z badania firmy Gartner. Strategia marki pojawiła się ponownie jako strategiczny priorytet na nadchodzący rok.
0 1 0 0 0 16.07.2020Barbados zaprasza osoby pracujące zdalnieBarbados zachęca osoby pracujące zdalnie, by zamiast pozostawać w swoich domach, przyjechały na wyspę. Kusi je możliwością wykonywania zawodowych obowiązków pod palmami i perspektywą niekończących się wakacji.
0 1 0 0 0 16.07.2020W czasie pandemii najbardziej ucierpiała psychika polskich milenialsów i generacji X. Badanie GfK57 proc. respondentów z pokolenia milenialsów i 58 proc. przedstawicieli pokolenia X zadeklarowało, że pandemia miała negatywny wpływ na ich psychiczne samopoczucie. To wnioski z tegorocznej edycji badania GfK „Consumer Life – trackingu trendów konsumenckich”.
2 1 0 0 0 16.07.2020Wojciech Mann i Jan-Rapowanie pomagają znaleźć słowa zachwytu w kampanii McDonald’sWojciech Mann – legenda radia, telewizji i kabaretu – naprzeciw Jana-Rapowanie, czyli jednego z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia. Ta para w ramach kampanii McDonald’s rozmawia w serii spotkań na YouTube o języku, którym można wyrażać kulinarne (i nie tylko) uniesienia.
0 8 0 0 0 16.07.2020Narodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikacją wizualnąNarodowy Instytut Dziedzictwa odświeża wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna bazuje na dotychczasowym logotypie.
3 1 0 0 0 16.07.2020Kultowe samochody, gotowanie z gwiazdami i wybory prezydenckie, czyli co się wydarzyło na YouTube w czerwcu. Zestawienie Ads LeaderboardPierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej – Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.
0 1 0 0 0 15.07.2020Książka „Własna firma krok po kroku” wzbogacona o dodatek na temat radzenia sobie w czasie kryzysuGrzegorz Krzemień, autor książki „Własna firma krok po kroku” przedstawia jako dodatek do niej własną receptę na walkę z covidowym kryzysem. Udziela wskazówek ułatwiających przedsiębiorcom odnalezienie się w aktualnej rzeczywistości. Daje też rady, które mogą pomóc w przeskoczeniu konkurencji pochłoniętej własnymi problemami.