W czasie pandemii najbardziej ucierpiała psychika polskich milenialsów i generacji X. Badanie GfK
  • 0
  • 1
16.07.2020

W czasie pandemii najbardziej ucierpiała psychika polskich milenialsów i generacji X. Badanie GfK

57 proc. respondentów z pokolenia milenialsów i 58 proc. przedstawicieli pokolenia X zadeklarowało, że pandemia miała negatywny wpływ na ich psychiczne samopoczucie. To wnioski z tegorocznej edycji badania GfK „Consumer Life – trackingu trendów konsumenckich”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2020

Kultowe samochody, gotowanie z gwiazdami i wybory prezydenckie, czyli co się wydarzyło na YouTube w czerwcu. Zestawienie Ads Leaderboard

Pierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej – Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

15 lipca 2020