Narodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 8
16.07.2020

Narodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikacją wizualną

Narodowy Instytut Dziedzictwa odświeża wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna bazuje na dotychczasowym logotypie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lipca 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2020

Kultowe samochody, gotowanie z gwiazdami i wybory prezydenckie, czyli co się wydarzyło na YouTube w czerwcu. Zestawienie Ads Leaderboard

Pierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej – Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

15 lipca 2020