0 1 0 0 0 23.11.2023IAA Polska inicjuje Okrągły Stół Influencer MarketinguW ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu kluczowe podmioty zaangażowane biznesowo w tym obszarze wypracują zestaw zasad. Mają one umożliwić zrównoważony, etyczny i bezpieczny rozwój tej części rynku komunikacji marketingowej w Polsce.
0 2 0 0 0 23.11.2023Premiera raportu Brandly360 „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?” już 29 listopadaWyniki badań ogniskujących się wokół doświadczenia klienta w e-commerce (CX), opinie ekspertów, głosy konsumentów reprezentujących różne generacje, a także perspektywa przyszłości dla dynamicznego, niejednorodnego rynku (osadzonego tak w technologii, jak i subiektywnej optyce konsumenta) – to wszystko zawiera raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”.
0 1 0 0 0 23.11.2023Publicis obronił budżet marki BerlinkiPrzetarg firmy Animex na obsługę marki Berlinki wygrała agencja Publicis Worldwide Poland. Do zadań agencji będzie należało odświeżenie platformy komunikacyjnej oraz przygotowanie kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek.
0 1 0 0 0 22.11.2023Mniej Polaków narzeka na złą sytuację finansową – badanie GfK an NIQ Company43 proc. Polaków uważa, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do okresu sprzed dwunastu miesięcy. To wynik, który nie napawa optymizmem, ale jest wyraźnie lepszy niż jeszcze pół roku temu. Pozytywnych symptomów jest więcej – wynika z najnowszego badania Current Consumer Mood przeprowadzonego przez GfK – an NIQ Company.
0 2 0 0 0 22.11.2023Coraz częściej robimy zakupy w internecie – raport InquiryPolacy preferują sprawdzone rozwiązania podczas zakupów w internecie. Mają przy tym swoje ulubione platformy do robienia zakupów oraz dostawców określonych usług. Agencja Inquiry po raz piąty przeanalizowała zwyczaje Polaków w zakresie zakupów internetowych.
1 3 0 0 0 22.11.2023Philip Colbert dokończył „Madonnę z Manchesteru” Michała Anioła dla OnePlus OpenChiński producent smartfonów OnePlus nawiązał współpracę ze współczesnym twórcą pop-art Philipem Colbertem. Artysta ukończył słynne niedokończone dzieło Michała Anioła „Madonna z Manchesteru”.
1 2 0 0 0 22.11.2023Jan Błachowicz ambasadorem marki BetclicBetclic pozyskał nowego ambasadora. Został nim jeden z najlepszych zawodników w historii polskiego MMA, Jan Błachowicz. Były mistrz wagi półciężkiej UFC zasili grono ambasadorów marki, składające się m.in. z Karoliny Kowalkiewicz oraz Mateusza Gamrota, którzy współpracę z bukmacherem rozpoczęli we wrześniu.
1 3 0 0 0 22.11.2023Zespół Jarzębina promuje makaron Lubelli z jajami od kur z wolnego wybiegu„Lubella: lepsze jaja, lepszy makaron” – to tytuł kampanii Lubelli 5-jajecznej. Zespół Jarzębina w piosence inspirowanej hitem Andrzeja Piasecznego promuje jaja z wolnego wybiegu, będące wizytówką marki.
1 1 0 0 0 22.11.2023Microsoft w świątecznej reklamie przekształcił wspomnienia w obrazyArtystka Ellie Pritts za pomocą AI przekształciła świąteczne opowieści przechodniów w obrazy. Tak w skrócie wygląda świąteczna kampania Microsoftu, zatytułowana „Make your holiday a masterpiece”.
0 1 0 0 0 21.11.2023Unilever udostępni konkurencji swoje patenty lodówKoncern Unilever zapowiedział, że udzieli branży bezpłatnej licencji na 12 patentów na modyfikację receptur lodów. Pozwoli to innym producentom przeformułować składy lodów tak, by pozostały stabilne w wyższej temperaturze zamrażarki, wynoszącej -12 st. C zamiast obecnego standardu branżowego, wynoszącego -18 st. C. Dzięki temu branża na całym świecie będzie mogła wykorzystywać bardziej energooszczędne zamrażarki.