Zespół Jarzębina promuje makaron Lubelli z jajami od kur z wolnego wybiegu
  • 1
  • 3
22.11.2023

Zespół Jarzębina promuje makaron Lubelli z jajami od kur z wolnego wybiegu

„Lubella: lepsze jaja, lepszy makaron” – to tytuł kampanii Lubelli 5-jajecznej. Zespół Jarzębina w piosence inspirowanej hitem Andrzeja Piasecznego promuje jaja z wolnego wybiegu, będące wizytówką marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2023

21 listopada 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2023

Unilever udostępni konkurencji swoje patenty lodów

Koncern Unilever zapowiedział, że udzieli branży bezpłatnej licencji na 12 patentów na modyfikację receptur lodów. Pozwoli to innym producentom przeformułować składy lodów tak, by pozostały stabilne w wyższej temperaturze zamrażarki, wynoszącej -12 st. C zamiast obecnego standardu branżowego, wynoszącego -18 st. C. Dzięki temu branża na całym świecie będzie mogła wykorzystywać bardziej energooszczędne zamrażarki.