Rozmowy na talerzu. Jakie produkty warto personifikować?Rozmowy na talerzu. Jakie produkty warto personifikować?Rozmowy na talerzu. Jakie produkty warto personifikować?Rozmowy na talerzu. Jakie produkty warto personifikować?
Parówki, które można rozpoznać po głosie (fot. kadr z reklamy)

Rozmowy na talerzu. Jakie produkty warto personifikować?

Rozmowy na talerzu. Jakie produkty warto personifikować?
Kamil Pawłowski

Kamil Pawłowski

-

copywriter, VML Poland

Kamil Pawłowski

Kamil Pawłowski

copywriter
VML Poland

Obecnie copywriter, jeszcze niedawno senior content creative (w tłumaczeniu – starszy zadowolony kreatywny). W branży reklamowej od 2012 r. Najpierw w Tequila Polska, od ponad dwóch lat w VML.

„Panie doktorze! Ratunku! Postradałem zmysły. Od dłuższego czasu moje jedzenie gada między sobą. Czy ja zwariowałem?”. „Proszę się uspokoić. Nic panu nie jest. To tylko reklama”.

Późne popołudnie. Agencja reklamowa. Burza mózgów, bo ostatnio wpadł brief na nową strategię komunikacji znanej marki cukierków. Wszyscy są już zmęczeni, ale trzeba coś wymyślić. W końcu ktoś rzuca: „A jakby te cukierki ze sobą rozmawiały?”.

Brand heroes występują w reklamie nie od dzisiaj. Są wielką pomocą i ułatwieniem w snuciu opowieści o marce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się