Microsoft, AI i ludzkie wspomnienia o świętach - Marketing przy Kawie
Microsoft w świątecznej reklamie przekształcił wspomnienia w obrazy
  • 1
  • 1
22.11.2023

Microsoft w świątecznej reklamie przekształcił wspomnienia w obrazy

Artystka Ellie Pritts za pomocą AI przekształciła świąteczne opowieści przechodniów w obrazy. Tak w skrócie wygląda świąteczna kampania Microsoftu, zatytułowana „Make your holiday a masterpiece”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55868 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 listopada 2023

  • 0
  • 1
  • 0
21.11.2023

Unilever udostępni konkurencji swoje patenty lodów

Koncern Unilever zapowiedział, że udzieli branży bezpłatnej licencji na 12 patentów na modyfikację receptur lodów. Pozwoli to innym producentom przeformułować składy lodów tak, by pozostały stabilne w wyższej temperaturze zamrażarki, wynoszącej -12 st. C zamiast obecnego standardu branżowego, wynoszącego -18 st. C. Dzięki temu branża na całym świecie będzie mogła wykorzystywać bardziej energooszczędne zamrażarki.