„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentów
  • 1
  • 1
9.09.2020

„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentów

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które można zobaczyć na muralu w centrum Warszawy.

Mistrzowie słowa spierali się zarówno o młodzieżowe określenia, jak i użyteczność kilometrowych metafor. W trzyodcinkowej serii rozmów zachęcili widzów do zajęcia stanowiska w dyskusji i stworzenia własnych fraz, którymi można wyrazić zachwyt. Konsumenci sami mogli stworzyć epitety, porównania i metafory na temat burgerów McDonald’s. Najciekawsza propozycja – „Mniamuśny do imentu” – trafiła na mural w centrum Warszawy.

Pretekstem do dyskusji oraz zaangażowania widzów są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s. Wiosną tego roku m.in. Big Mac, McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac czy McDouble przeszły serię drobnych zmian.

Od 30 lipca do 7 sierpnia konsumenci umieszczali propozycje haseł na stronie WWW oraz poprzez interaktywne bannery. Najbardziej kreatywne hasło autorstwa Nutki S. można oglądać do połowy września 2020 r. na muralu w centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu ul. Chmielnej z al. Jana Pawła II.

Działania są częścią kampanii informującej o zmianach w produktach McDonald’s. Ta prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym w telewizji oraz w Internecie (VoD, YouTube, Spotify i Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.

Kreację stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media Isobar Polska.

  • 1
Burger z McD na billboardzie opisany jako „mniamuśny do imentu”

Burger z McD na billboardzie opisany jako „mniamuśny do imentu”

9 września 2020

8 września 2020