„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentów - Marketing przy Kawie
„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentów
  • 1
  • 1
9.09.2020

„Mniamuśny do imentu” – mural McDonald’s ze słowami zachwytu konsumentów

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które można zobaczyć na muralu w centrum Warszawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 września 2020

8 września 2020