Forum IAB 2020 odbędzie się online
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
8.09.2020

Forum IAB 2020 odbędzie się online

Od 6 do 8 października eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu. Forum IAB stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, lecz również siłę napędową biznesu. Jego 14. edycja, która upłynie pod hasłem „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?”, odbędzie się online.

– Tegoroczne Forum IAB nie odbędzie się w tradycyjnym wydaniu, lecz przeniesie się do internetu. Zmiana formy naszej konferencji podyktowana jest przede wszystkim bezpieczeństwem uczestników, które jest naszym priorytetem, dlatego udział online jest jedynym właściwym krokiem w obecnej sytuacji. Gwarantujemy szereg korzyści wynikających z tego rozwiązania. Między innymi niezmiennie wysoki poziom merytoryczny Forum, pełen dostęp do wszystkich wystąpień w czasie rzeczywistym, wirtualne spotkania z innymi uczestnikami konferencji, w tym dyskusyjne pokoje tematyczne czy sesje Q&A z wybranymi prelegentami – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Kryzys wywołany pandemią COVID-19 wpłynął nie tylko na gospodarkę, lecz także na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa.

Kluczowe znaczenie ma m.in. dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju. Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę. Wymaga to dostosowania się biznesu do nowej rzeczywistości.

Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Tegoroczna edycja odbędzie się 6–8 października. Zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych. Uczestnicy otrzymają dostęp do transmisji na żywo z wszystkich wystąpień prelegentów.

Wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków. Nie jest to jednak proste, ponieważ nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo. Klienci chcą mieć poczucie, że dana marka stawia ich bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Podobnie jest ze wszelkimi transakcjami (czy offline czy online). Aby zachęcić klientów do wyboru danej oferty, również ogromne znaczenie będzie mieć odpowiednio dobrany przekaz reklamowy, podkreślający wartość zaufania. W najbliższym czasie stara prawda „reklama dźwignią handlu” będzie bardziej aktualna niż kiedykolwiek dotąd, a reklama cyfrowa odegra kluczową rolę w wychodzeniu gospodarki z kryzysu post-covid – mówi Schmidt.

Temat przewodni konferencji stanowi odpowiedź na potrzeby konsumentów w dobie post-covidowej normalności. To również szansa dla firm, aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych.

Podczas Forum IAB 2020 wystąpi blisko 80 ekspertów. Będą to przedstawiciele branży interaktywnej, dyrektorzy i managerowie globalnych firm, przedstawiciele reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny – punkt widzenia.

Tradycyjnie wystąpi zaproszony przez organizatorów gość specjalny. W tym roku będzie to prof. Janusz Czapiński – psycholog społeczny. Wygłosi prelekcję „Bądź moim bratem albo cię zabiję. Skąd w Polsce tak nienawistny podział kulturowy?”.

Wśród ponad 60 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby:

  • „In Gender We Trust. Jak nie pozwolić, by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci”,
  • „Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi. Wnioski, jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury”,
  • „Greenwashing, czyli jak marki uprawiają ekościemę”,
  • „Reklama nie chce się uczyć. Wszystko, czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych”,
  • „Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych”,
  • „Jakie życie, taki marketing. Czyli dlaczego to, co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie”.

Nad programem Forum IAB czuwa rada programowa, w której zasiada 50 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Olga Korolec – CMO w Ringier Axel Springer Polska. Wiceprzewodniczącymi są:

  • Paweł Gala – CEO w agencji Wavemaker,
  • Grzegorz Krzemień – prezes zarządu agencji GoldenSubmarine,
  • Dariusz Maciołek – dyrektor zarządzający pionem komunikacji w BNP Paribas.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Więcej informacji na temat 14. edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Forum IAB 2020: In Trust We Trust

Forum IAB 2020: In Trust We Trust

8 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2020

Filmowe oblicza odpowiedzialności. V Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” startuje już 10 września

Między 10 a 17 września odbędzie się jubileuszowa edycja festiwalu filmów o zrównoważonym rozwoju. V Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” ma charakter konkursu najlepszych krótkich form filmowych (w tym filmów promocyjnych i reklamowych), nie trwających dłużej niż 5 minut. Pokazane zostaną filmy wyprodukowane przez samorządy, przedsiębiorstwa i organizacje pozarządowe oraz inne podmioty zainteresowane zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością.