1 1 0 0 0 19.10.2020Miasto Kołobrzeg z nową marką Kołobrzeg Re:generacjaMiasto Kołobrzeg ma nową markę, logo i hasło promocyjne. Przygotowana strategia ma promować go jako miasto regeneracji zarówno w aspekcie fizyczno-psychiczno-duchowym, jak i odnowy samego miasta w kontekście prowadzonych inwestycji.
0 1 0 0 0 19.10.2020Jakub Kaliciński skonsolidował udziały w agencji KalicińscyJakub Kaliciński wykupił udziały pozostałych wspólników w agencji Kalicińscy. Tym samym został jedynym właścicielem firmy.
1 2 0 0 0 19.10.2020RTV Euro AGD z kampanią na jubileusz 30-leciaRTV Euro AGD świętuje 30-lecie działalności. 16 października w związku z jubileuszem marka rozpoczęła kampanię „Okazje na lepsze życie”.
2 1 0 0 0 19.10.2020„Porozmawiajmy o pie@#&%!$” – Czesław Mozil i Maria Rotkiel w kampanii ING Banku ŚląskiegoING Bank Śląski zainicjował akcję, w której zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – bank wraz z Czesławem Mozilem i Marią Rotkiel odkrywa różne perspektywy, stawiając na stand-upy i podcasty.
0 1 0 0 0 16.10.2020Berlin pokazuje środkowy palec tym, którzy nie noszą masekSenat Berlina we współpracy z organizacją Visit Berlin rozpoczął kontrowersyjną kampanię. Pokazuje w niej środkowy palec tym, którzy pomimo trwającej pandemii, nie noszą masek.
0 1 0 0 0 16.10.2020Przychody Publicisu powyżej oczekiwań, ale gigant reklamowy ostrzega przed wyzwaniamiChoć reklamodawcy ograniczyli budżety w związku z pandemią, trzeci kwartał przyniósł pewną poprawę dla Publicisu – jednego z największych holdingów reklamowych na świecie. Należą do niego m.in. Leo Burnett Worldwide i Saatchi & Saatchi Group. Przychody organiczne spadły w trzecim kwartale o 5,6% w porównaniu z rokiem poprzednim. To jednak poprawa w stosunku do 13-procentowego spadku w drugim kwartale.
0 1 0 0 0 16.10.2020Sickwear – kolekcja odzieży stworzona przez producenta leku na kaszelMarka leku na kaszel Mucinex (Reckitt Benckiser) przygotowała limitowaną kolekcję odzieży. Chce ją sprzedawać podczas transmisji na żywo na swojej stronie internetowej i na YouTube.
0 1 0 0 0 16.10.2020„Identyfikacja instrumentów wsparcia dla rozwoju sektora komunikacji marketingowej” – raport PARPOpracowania dotyczące sektora komunikacji marketingowej pozwalają przybliżyć obraz branży. Jedno z takich opracowań udostępniła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. To raport „Identyfikacja instrumentów wsparcia dla rozwoju sektora komunikacji marketingowej”, przygotowany przez Instytut Analiz Rynku Pracy.
0 1 0 0 0 16.10.2020Michał Wójcik ambasadorem marki Zbójeckie GrzaneJNT Group rozpoczyna współpracę z Michałem Wójcikiem. Artysta związany z kabaretem Ani Mru-Mru został twarzą marki Zbójeckie Grzane. Kampania marketingowa z nowym ambasadorem prowadzona będzie pod hasłem „Pokochaj gorąco Zbója”.
1 4 0 0 0 16.10.2020„Siła pragnienia” – ruszyła kampania NałęczowiankiNałęczowianka rozpoczęła kampanię promującą skład mineralny wody. Działania, które kontynuują pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rozpoczęły się w październiku i obejmują telewizję, prasę oraz Internet.