Berlin pokazuje środkowy palec tym, którzy nie noszą masek
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
16.10.2020

Berlin pokazuje środkowy palec tym, którzy nie noszą masek

Senat Berlina we współpracy z organizacją Visit Berlin rozpoczął kontrowersyjną kampanię. Pokazuje w niej środkowy palec tym, którzy pomimo trwającej pandemii, nie noszą masek.

W lokalnych gazetach pojawiły się reklamy ukazujące starszą kobietę w maseczce na twarzy. Pokazuje ona środkowy palec wszystkim tym, którzy nie chcą nosić masek.

Jest to część szerszej kampanii. Rozpoczęła się ona we wrześniu serią plakatów w języku niemieckim, angielskim, tureckim i arabskim. Na plakatach znalazły się podobne, choć nieco mniej agresywne hasła, np. „Maska na sobie. Aby nie zgasły światła”.

Kreację władz miasta skrytykował m.in. Kai Wegner, lokalny lider CDU. Ocenił, że sytuacja jest „zbyt poważna na głupie żarty”. Z kolei sekretarz generalny Wolnej Partii Demokratycznej uznał, że kampania, choć zabawna i niekonwencjonalna, może być też odbierana jako arogancka i obraźliwa.

Źródło: www.theguardian.com

  • 1
Berlin

Berlin pokazuje środkowy palec nienoszącym masek

16 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2020

Przychody Publicisu powyżej oczekiwań, ale gigant reklamowy ostrzega przed wyzwaniami

Choć reklamodawcy ograniczyli budżety w związku z pandemią, trzeci kwartał przyniósł pewną poprawę dla Publicisu – jednego z największych holdingów reklamowych na świecie. Należą do niego m.in. Leo Burnett Worldwide i Saatchi & Saatchi Group. Przychody organiczne spadły w trzecim kwartale o 5,6% w porównaniu z rokiem poprzednim. To jednak poprawa w stosunku do 13-procentowego spadku w drugim kwartale.