„Porozmawiajmy o pie@#&%!$” – Czesław Mozil i Maria Rotkiel w kampanii ING Banku Śląskiego
  • 2
  • 1
19.10.2020

„Porozmawiajmy o pie@#&%!$” – Czesław Mozil i Maria Rotkiel w kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski zainicjował akcję, w której zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – bank wraz z Czesławem Mozilem i Marią Rotkiel odkrywa różne perspektywy, stawiając na stand-upy i podcasty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2020

Przychody Publicisu powyżej oczekiwań, ale gigant reklamowy ostrzega przed wyzwaniami

Choć reklamodawcy ograniczyli budżety w związku z pandemią, trzeci kwartał przyniósł pewną poprawę dla Publicisu – jednego z największych holdingów reklamowych na świecie. Należą do niego m.in. Leo Burnett Worldwide i Saatchi & Saatchi Group. Przychody organiczne spadły w trzecim kwartale o 5,6% w porównaniu z rokiem poprzednim. To jednak poprawa w stosunku do 13-procentowego spadku w drugim kwartale.