„Porozmawiajmy o pie@#&%!$” – Czesław Mozil i Maria Rotkiel w kampanii ING Banku Śląskiego
  • 2
  • 1
19.10.2020

„Porozmawiajmy o pie@#&%!$” – Czesław Mozil i Maria Rotkiel w kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski zainicjował akcję, w której zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – bank wraz z Czesławem Mozilem i Marią Rotkiel odkrywa różne perspektywy, stawiając na stand-upy i podcasty.

Jak wynika z badania „Porozmawiajmy o pieniądzach” zrealizowanego przez firmę Difference dla ING Banku Śląskiego, mimo iż rozmowa o pieniądzach jest dla Polaków naturalna, to budzi wiele trudności, napięć i negatywnych emocji. Dla prawie 1/4 Polaków rozmawianie o finansach jest źródłem konfliktów. Dla 20% ankietowanych ten temat jest zbyt skomplikowany*. Z kolei u części badanych rozmowa o pieniądzach budzi silne emocje, takie jak strach.

W rozpoczętej kampanii ING po raz kolejny zachęca Polaków do działania – tym razem podpowiadając, jak pracować nad tym, aby nasze rozmowy o pieniądzach były łatwiejsze i przekładały się na lepsze zarządzanie nimi. Jako formę przekazu ING wybrało format stand-upów i podcastów „Porozmawiajmy o pieniądzach” z udziałem muzyka Czesława Mozila i psycholog Marii Rotkiel. Wszystkie odcinki oraz materiały edukacyjne będą dostępne na stronie www.ing.pl.

Akcja „Porozmawiajmy o pieniądzach” prezentuje różne perspektywy, które wpływają na nasze myślenie o finansach. Mogą one wynikać z płci, różnic pokoleniowych, statusu ekonomicznego czy po prostu z życiowych doświadczeń. Mamy różne punkty widzenia, różne emocje i indywidualne potrzeby. Warto rozmawiać o pieniądzach, trzeba tylko znaleźć wspólny język – sugeruje bank.

Działania prowadzone są w Internecie, w tym w social media. Stand-upy z Czesławem Mozilem dostępne są w YouTube. Podcastów z Marią Rotkiel i gośćmi wysłuchać można w YouTube oraz na Spotify.

  • Idea i kreacja: Gong
  • Reżyseria stand-upów: Maciej Buchwald
  • Produkcja: Film Produkcja
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub

*Badanie CAWI „Porozmawiajmy o pieniądzach” na reprezentatywnej próbie Polaków N=1000 zrealizowane w czerwcu 2020 przez firmę Difference dla ING Banku Śląskiego oraz badanie ilościowe przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywnej próbie Polaków dla ING Banku Śląskiego w listopadzie 2019 r.

  • 1
Czesław Mozil

Czesław Mozil stand-uperem w reklamach ING BŚ

 

16 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2020

Przychody Publicisu powyżej oczekiwań, ale gigant reklamowy ostrzega przed wyzwaniami

Choć reklamodawcy ograniczyli budżety w związku z pandemią, trzeci kwartał przyniósł pewną poprawę dla Publicisu – jednego z największych holdingów reklamowych na świecie. Należą do niego m.in. Leo Burnett Worldwide i Saatchi & Saatchi Group. Przychody organiczne spadły w trzecim kwartale o 5,6% w porównaniu z rokiem poprzednim. To jednak poprawa w stosunku do 13-procentowego spadku w drugim kwartale.