RTV Euro AGD z kampanią na jubileusz 30-lecia
  • 1
  • 2
19.10.2020

RTV Euro AGD z kampanią na jubileusz 30-lecia

RTV Euro AGD świętuje 30-lecie działalności. 16 października w związku z jubileuszem marka rozpoczęła kampanię „Okazje na lepsze życie”.

Działania koncentrują się na emocjach. Pokazują, jak elektronika, którą oferuje sieć, zmienia życie klientów na lepsze. Ułatwia codzienne, rutynowe czynności i tworzy przestrzeń do doświadczania radosnych chwil z bliskimi.

Główny spot telewizyjny podkreśla, że RTV Euro AGD jako retailer otwiera konsumentom drzwi do świata technologicznej magii, zabawy, radości, a przede wszystkim do większego komfortu każdego dnia. Oprócz czysto wizerunkowego przekazu w kampanii przewidziane są także spoty produktowe.

W nowej kampanii po raz pierwszy tworzymy emocjonalną narrację pokazującą, jak produkty kupowane w naszych sklepach zmieniają codzienne życie klientów. Wnoszą do niego radość, tworzą przestrzeń na miłe chwile z bliskimi. Kampania przebiega pod hasłem: „Okazje na lepsze życie”. Tytułowe okazje są wieloznaczne, bo dotyczą unikalnych doświadczeń, które klienci zyskują dzięki elektronice, ale też wyjątkowej oferty handlowej i pakietu usług, które są zawsze dostępne w sklepach Euro. Nasz jubileusz jest także powodem, aby wprowadzać kolejne okazje – urodzinowe niespodzianki dla naszych klientów – mówi Sylwia Kocon, dyrektor marketingu RTV Euro AGD.

W zintegrowanych działaniach marketingowych 360 stopni wykorzystywane są różne kanały dotarcia do konsumenta. Oprócz spotów telewizyjnych reklamy pojawią się także w ogólnopolskich stacjach radiowych, Internecie (YouTube, Facebook, Instagram, serwisy VoD i Player), na telebimach oraz ekranach digital signage znajdujących się w sklepach sieci.

Kampania została przygotowana we współpracy z 2012 Agency. Zrealizował ją dom produkcyjny Papaya Films, a media kupił Zenith. Spoty telewizyjne wyreżyserował Antoni Nykowski.

  • 2
RTV Euro AGD

RTV Euro AGD świętuje jubileusz

19 października 2020

16 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2020

Przychody Publicisu powyżej oczekiwań, ale gigant reklamowy ostrzega przed wyzwaniami

Choć reklamodawcy ograniczyli budżety w związku z pandemią, trzeci kwartał przyniósł pewną poprawę dla Publicisu – jednego z największych holdingów reklamowych na świecie. Należą do niego m.in. Leo Burnett Worldwide i Saatchi & Saatchi Group. Przychody organiczne spadły w trzecim kwartale o 5,6% w porównaniu z rokiem poprzednim. To jednak poprawa w stosunku do 13-procentowego spadku w drugim kwartale.