„Siła pragnienia” – ruszyła kampania Nałęczowianki
  • 1
  • 4
16.10.2020

„Siła pragnienia” – ruszyła kampania Nałęczowianki

Nałęczowianka rozpoczęła kampanię promującą skład mineralny wody. Działania, które kontynuują pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rozpoczęły się w październiku i obejmują telewizję, prasę oraz Internet.

„Pragnienie to moc. Sprawia, że wytrwale dążymy do celu. Tak, jak Nałęczowianka” – tymi słowami zaczyna się spot zrealizowany w okolicach Nałęczowa. To właśnie tam woda nasyca się kompozycją siedmiu składników mineralnych, które stały się motywem przewodnim działań komunikacyjnych.

Spot pokazuje drogę Nałęczowianki, która podróżuje przez pokłady skał i nabiera swoich właściwości poprzez nasycanie się składnikami mineralnymi, by móc je następnie przekazać konsumentom, którzy również pragną się rozwijać każdego dnia. Spot można zobaczyć w telewizji, w serwisach streamingowych (Ipla, TVN Player), w YouTube oraz na zasięgowych portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Interia, Onet).

Kampania obejmuje również komunikację w mediach społecznościowych, w tym w kanałach własnych marki, a także działania w prasie. Dodatkowo towarzyszy jej loteria z nagrodami.

Reklamę wyreżyserował Antoni Nykowski, produkcją zajęła się firma Papaya Films, postprodukcją Chimney Pot. Marką opiekuje się kompleksowo agencja Przestrzeń.

  • 4
kampania Nałęczowianki

„Siła pragnienia” – kampania Nałęczowianki

15 października 2020