0 3 0 0 0 18.02.2020Gmina Kościelisko ma nową identyfikację i claimOd 16 stycznia 2020 r., po raz pierwszy w swojej historii gmina Kościelisko ma księgę znaku. Zawiera ona m.in. herb, logo i hasło.
0 4 0 0 0 18.02.2020„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – kampania charytatywnej telefonii komórkowej Viva!Mobile„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło kampanii reklamowej sieci Viva!Mobile. Nowi klienci charytatywnej telefonii komórkowej, opłacając abonament, wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt.
1 12 0 0 0 18.02.2020„The Unlimited Power of Beauty” – rusza kampania wizerunkowa marki Sephora18 lutego wystartowała kampania reklamowa Sephory, a wraz z nią nowe pozycjonowanie marki. „The Unlimited Power of Beauty” ma być wyrazem nowoczesnej wizji piękna charakteryzującej naszą generację.
0 1 0 0 0 18.02.2020Primark wybrał Grayling Poland do obsługi wejścia na polski rynekMiędzynarodowa marka odzieżowa Primark wiosną bieżącego roku otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Firma rozpoczęła współpracę z agencją Grayling Poland, która wesprze wejście sieci na nasz rynek i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i fashion w Polsce.
0 1 0 0 0 18.02.2020Whoppyr od Burger Kinga dla mieszkańców PoznaniaBurger King wprowadza burgera inspirowanego lokalną tradycją. Od 18 lutego we wszystkich lokalach sieci w Poznaniu można zjeść Whoppyra – burgera wypełnionego frytkami z pyr.
0 1 0 0 0 18.02.2020Reklamy z hasłem „Miejsce kobiet jest w kuchni” to kampania marki Porta„Otwórz się na siebie” – to tytuł najnowszej kampanii producenta drzwi, firmy Porta. W akcji wzięły udział ambasadorki marki: Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Działania poprzedzał etap teaserowy. Prezentowano w nim reklamy z hasłami: „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” i „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”.
0 4 0 0 1 18.02.2020FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytaćStatystyczny Polak kupuje mieszkanie zaledwie dwa, trzy razy w życiu. Jest to zatem decyzja, której konsekwencje ponosi przez dziesięciolecia. W przypadku nieruchomości komercyjnych – zarówno jeśli chodzi o biura, powierzchnie handlowe, jak i magazyny – umowy najmu zawierane są najczęściej na pięć lat. Jak skutecznie reklamować produkty obarczone tak długofalowymi konsekwencjami?
0 6 0 0 0 17.02.2020Nałęczowianka wybrała ambasadorów spośród swoich pracownikówMarka wody mineralnej Nałęczowianka przypomina, jak ważne jest pragnienie. To w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Dlatego marka zapytała o pragnienia swoich pracowników i na podstawie zgłoszeń wybrała ambasadorów do mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 17.02.2020Lavazza wybrała Cut The Mustard do obsługi w mediach społecznościowychLavazza rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media. Od stycznia komunikacją marki kawy w mediach społecznościowych zajmuje się Cut The Mustard.
0 1 0 0 0 17.02.2020Pierścionek z diamentem z Crystal PepsiMarka Pepsi ogłosiła konkurs, w którym nagrodą jest pierścionek zaręczynowy. Zawiera on diament, który powstał z przezroczystego wariantu napoju marki. Wart jest około 3 tys. dol.