Billboardowe prace na drugą falę epidemii przedstawia Galeria Rusz
  • 0
  • 3
12.11.2020

Billboardowe prace na drugą falę epidemii przedstawia Galeria Rusz

Listopad to jeden z najbardziej ponurych miesięcy. W tym roku ta ponurość jest jeszcze bardziej widoczna. Wraz z drugą falą epidemii i pogłębiającymi się ciemnościami zmęczenie, zniecierpliwienie i zdesperowanie gwałtownie narastają. Nasza codzienna rzeczywistość zaczyna toczyć się pod sztandarem AA, czyli permanentnego armagedonu i apokalipsy – podkreśla Galeria Rusz.

Pojawia się zwątpienie, depresja i przygnębienie. Może więc nastał teraz szczególny czas, by zastanowić się nad podstawowymi pytaniami? Nad tym, co warto: wierzyć czy nie wierzyć, żyć własnym życiem czy nie żyć? Artyści Galerii Rusz przygotowali trzy billboardowe prace na drugą falę epidemii.

Na billboardach w Toruniu i Warszawie pojawiły się projekty zatytułowane: „Codziennie”, „WieŻyć” i „Własne życie”.

Praca „WieŻyć” w Warszawie widoczna jest w następujących lokalizacjach:

  • al. Wilanowska 372/al. Lotników
  • ul. Czerniakowska/Szwoleżerów 2
  • Nowolipki 10/stacja trafo

Projekt zrealizowano dzięki wsparciu Gminy Miasta Toruń.

Galeria Rusz to galeria sztuki billboardowej. Od 1999 r. pokazuje billboardową sztukę refleksyjną. Namawia przy tym widzów do przemyślenia ważnych tematów społecznych i psychologicznych. Skłania do głębszego zastanowienia się nad mechanizmami rządzącymi naszym życiem indywidualnym i zbiorowym.

  • 3
Billboardowe prace na drugą falę epidemii w Galerii Rusz

Billboardowe prace na drugą falę epidemii w Galerii Rusz: „Codziennie”, Toruń

Galeria Rusz, „ WieŻyć”, Warszawa

Galeria Rusz, „Własne życie”, Toruń

12 listopada 2020

10 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2020

Inquiry: Polacy za zniesieniem zakazu handlu w niedziele

Zdaniem Polaków centra handlowe to bezpieczne miejsca. W ciągu ostatniego miesiąca galerię handlową odwiedziło 62% badanych i zdecydowana większość z nich (77%) czuła się bezpiecznie podczas wizyty. Za zniesieniem zakazu handlu w niedzielę opowiada się 59% Polaków. W opinii 68% przywrócenie niedziel handlowych pozwoliłoby sklepom odrobić straty z okresu zamknięcia, 67% uważa, że ułatwiłoby to robienie zakupów, a 50% ankietowanych sądzi, że dodatkowo zwiększyłoby bezpieczeństwo związane z przebywaniem w galeriach handlowych.