Billboardowe prace na drugą falę epidemii przedstawia Galeria Rusz
  • 0
  • 3
12.11.2020

Billboardowe prace na drugą falę epidemii przedstawia Galeria Rusz

Listopad to jeden z najbardziej ponurych miesięcy. W tym roku ta ponurość jest jeszcze bardziej widoczna. Wraz z drugą falą epidemii i pogłębiającymi się ciemnościami zmęczenie, zniecierpliwienie i zdesperowanie gwałtownie narastają. Nasza codzienna rzeczywistość zaczyna toczyć się pod sztandarem AA, czyli permanentnego armagedonu i apokalipsy – podkreśla Galeria Rusz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2020

10 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2020

Inquiry: Polacy za zniesieniem zakazu handlu w niedziele

Zdaniem Polaków centra handlowe to bezpieczne miejsca. W ciągu ostatniego miesiąca galerię handlową odwiedziło 62% badanych i zdecydowana większość z nich (77%) czuła się bezpiecznie podczas wizyty. Za zniesieniem zakazu handlu w niedzielę opowiada się 59% Polaków. W opinii 68% przywrócenie niedziel handlowych pozwoliłoby sklepom odrobić straty z okresu zamknięcia, 67% uważa, że ułatwiłoby to robienie zakupów, a 50% ankietowanych sądzi, że dodatkowo zwiększyłoby bezpieczeństwo związane z przebywaniem w galeriach handlowych.