1 1 0 17.08.2021Wyższe Szkoły Bankowe startują z nową kampanią17 sierpnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Wyższych Szkół Bankowych. Działania prowadzone będą w internecie. Skierowane są zarówno do polskich, jak i zagranicznych studentów.
1 5 0 17.08.2021Mecwaldowski, Braciak, Karolak i inni w głównym etapie kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat PlusRozpoczyna się główny etap kampanii rebrandingowej kluczowych marek Grupy Polsat Plus. Po fazie wprowadzającej startuje nowa, pierwsza wspólna kampania trzech marek – Plusa, Polsatu i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Łączy ją hasło „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.
1 2 0 17.08.2021Tomasz Karolak w kampanii dostawcy fotowoltaiki Sunday PolskaCelem kampanii „Mikro spłatka i makro oszczędności z Sunday!” jest zaprezentowanie formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 16 sierpnia i potrwają przez tydzień. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat.
1 2 0 17.08.2021eObuwie.pl rozpoczyna współpracę z PZL – startuje kampania na kilkunastu europejskich rynkach17 sierpnia startuje kampania reklamowa eObuwie.pl, pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie”. Poza Polską kampania prowadzona będzie na kilkunastu rynkach europejskich. To pierwszy etap zaplanowanej na dłuższy okres komunikacji, która ma wspierać budowę wizerunku marki i zwiększać jej świadomość, a jednocześnie podkreślać szerokość i różnorodność asortymentu.
1 1 0 17.08.2021Wirtualna Polska promuje szczepienia akcją #Zdążysz? Bliscy ofiar pandemii opowiadają swoje historieW kampanii Wirtualnej Polski #Zdążysz? wzięły udział osoby, które przez pandemię COVID-19 straciły najbliższych. W obliczu czwartej fali pandemii i niechęci do szczepień opowiadają swoje historie i zadają Polakom jedno ważne pytanie.
0 1 1 16.08.2021Linie lotnicze Delta wysłały prezent trzyletniej dziewczynce, której imię stało się nazwą nowego wariantu koronawirusaMatka dziewczynki jest badaczką kosmosu i influencerką. Kilka dni temu ubolewała w mediach społecznościowych, że nowy wariant koronwairusa nazywa się tak samo, jak jej trzyletnia córka Delta. Linie lotnicze postanowiły wykorzystać okazję i wysłały dziewczynce prezent.
0 1 0 16.08.2021Perrier prezentuje butelkę z plastiku z recyklingu enzymatycznegoFrancuska marka gazowanej naturalnej wody mineralnej Perrier zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET uzyskanego metodą recyklingu enzymatycznego. Ta technologia pozwala przetwarzać każdy rodzaj PET niemal bez ograniczeń z zachowaniem jego najwyższej jakości. Marka nazywa to kamieniem milowym na swej drodze w poszukiwaniu zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.
1 4 0 16.08.2021Torebka ważąca 16 kg – tak Škoda unaocznia zagrożenie niezabezpieczonymi przedmiotami podczas jazdyW Warszawie odbyła się premiera nowego modelu torebki projektu Hollie Warsaw. Goście wydarzenia, którzy próbowali wziąć torebkę do ręki, byli zaskoczeni jej wagą: aż 16 kg. Ale tyle właśnie ważyłby ten drobiazg podczas zderzenia samochodu jadącego z pozornie niewielką prędkością 50 km/h.
0 1 0 16.08.2021Targi RemaExtra 2021 już w połowie września15–17 września odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra. Wydarzenie organizowane pod hasłem „Rozgrzewka dla reklamy” to przestrzeń do prezentacji najnowszej oferty rynku. Będzie to także okazja do spotkań osobistych w bezpiecznych warunkach.
0 1 0 16.08.2021Subway podniesie standardy w hodowli brojlerów – sukces kampanii na rzecz zwierzątSerwująca kanapki sieć Subway zobowiązała się do podniesienia standardów dobrostanowych kurczaków hodowanych na mięso. Zapowiada, że do 2026 r. wdroży kryteria Europejskiej Inicjatywy dla Kurczaków (European Chicken Commitment). Wszystko to po trwającej prawie rok kampanii koalicji organizacji prozwierzęcych.