Czy marki stoją w obliczu kryzysu egzystencjalnego w kontekście martechu? Ostrzega przed tym szef Association of National Advertisers
  • 0
  • 1
16.03.2020

Czy marki stoją w obliczu kryzysu egzystencjalnego w kontekście martechu? Ostrzega przed tym szef Association of National Advertisers

Wdrażanie technologii marketingowych wiąże się z ryzykiem marnowania wydatków, jak i erozji zaufania konsumentów. Marki są o krok od zniechęcenia tematem – ostrzegł Bob Liodice, chief executive officer Association of National Advertisers. Zrobił to podczas konferencji Masters of Data and Technology 2020.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2020

13 marca 2020