0 1 0 0 0 3.11.2020Trzecia odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudniaPodczas wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej, z udziałem m.in. Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz. Teraz jednak organizator wydarzenia – Grupa MTP wraca do wirtualnych prelekcji.
0 1 0 0 0 3.11.2020Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wybrał MullenLowe Media HubNarodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach przetargu publicznego wybrał MullenLowe Media Hub. Firma zajmie się działaniami funduszu w telewizji, radiu, mediach lokalnych oraz w Internecie, w tym kampaniami na platformach społecznościowych i SEO.
1 1 0 0 0 3.11.2020Jägermeister zbiera fundusze na ratowanie barów dla lesbijekW ramach kampanii „Save the Night” Jägermeister nawiązał współpracę z organizacją The Lesbian Bar Project. Marka likieru chce zebrać fundusze dla szesnastu amerykańskich barów dla lesbijek, by ratować je przed upadkiem.
1 2 0 0 0 3.11.2020Rusza kampania „Live Like a Bosch”Rozpoczęła się kampania sprzętu Bosch, która zachęca do życia zdrowo i w zgodzie z naturą. Marka zaprezentowała pierwsze spot nowej platformy komunikacji.
0 1 0 0 1 3.11.2020Które sklepy internetowe są najbardziej przyjazne dla kupujących przez smartfony? Wyniki badania Koszyk Roku 2020Poznaliśmy zwycięzców 3. edycji badania Koszyk Roku. Spośród stu największych sklepów internetowych w Polsce najlepsze user experience w wersji mobile oferują Mediaexpert.pl, Wittchen.pl i Mediamarkt.pl. W top 10 sklepów znalazły się także Brw.pl, Euro.com.pl, Morele.net, Oponeo.pl, Oleole.pl, Ikea.com i Yes.pl.
3 1 0 0 0 3.11.2020Polscy skoczkowie testują hybrydowe i elektryczne modele RenaultSkoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki wezmą udział w rywalizacji Renault. Sprawdzą, jak jeździ się nowymi hybrydowymi i elektrycznymi modelami, zachęcając innych kierowców do podobnych testów oraz porównywania ich wyników.
0 4 0 0 0 3.11.2020Komisja Europejska i polscy artyści z komiksem o smogu2 listopada odbyła się premiera komiksu „Paneuropa versus smog”. Powstał on z inicjatywy Komisji Europejskiej Przedstawicielstwa w Polsce. Przygotowali go polscy artyści, a jego tematem jest walka z zanieczyszczeniem powietrza.
1 2 0 0 3 3.11.2020„Zakręcona” Cleo w Media ExpertPiosenkarka Cleo poinformowała, że została dyrektorem artystycznym w Media Expert. Ma zająć się kreacją oraz warstwą artystyczną reklam. Występuje także w reklamie sieci sklepów.
0 1 0 0 0 3.11.2020PKN Orlen finalizuje przejęcie RuchuPrzejęcie spółki Ruch przez PKN Orlen wchodzi w fazę realizacji. Postępowania układowe z wierzycielami Ruchu zostały wykonane, co zostało ostatecznie potwierdzone przez sąd. To stanowiło ostatni warunek do zamknięcia procesu. Wcześniej PKN Orlen otrzymał zgodę UOKiK na finalizację transakcji. Zostały również ustalone warunki jej realizacji pomiędzy zaangażowanymi podmiotami w ramach umowy inwestycyjnej.
0 1 0 0 0 2.11.2020Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymiWśród wielu zmian zachowań konsumentów obserwowanych w ostatnich miesiącach znajduje się wzrost zakupów porównawczych. To stało się problematyczne dla prestiżowych marek kosmetycznych, które przegrywają z tańszymi alternatywami z drogerii, uważanymi za równie skuteczne.