Bajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki ApartBajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki ApartBajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki ApartBajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki Apart
Ogólna opinia o marce obecnie nie skłania do radości (fot. kadr ze spotu Apartu)

Bajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki Apart

Bajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki Apart
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Model działania marki Apart, oparty na dużych wydatkach na reklamę i szerokiej dystrybucji, sprawdzał się przez kilka lat. W ostatnich miesiącach jednak zatarł się za sprawą nieprzewidywalności wywołanej pandemią i zmiany nastrojów konsumentów. Nie oznacza to wcale, że stare zasady i prawa komunikacji przestały działać. Przeciwnie – nabierają jeszcze większego znaczenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się