Agencja, która nie istnieje, może zdziałać więcejAgencja, która nie istnieje, może zdziałać więcejAgencja, która nie istnieje, może zdziałać więcejAgencja, która nie istnieje, może zdziałać więcej
Reklamowe szaleństwa, które przy podejściu serio byłyby niemożliwe (spot autorstwa agencji Mainostoimisto Huutomerkki)

Agencja, która nie istnieje, może zdziałać więcej

Agencja, która nie istnieje, może zdziałać więcej
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Mainostoimisto Huutomerkki, czyli Agencja Kreatywna Wykrzyknik – ten nowy gracz na fińskim rynku reklamy przyciągnął ostatnio uwagę marketingowców (i nie tylko) na całym świecie. Czym? Między innymi tym, że nie istnieje.

Ta fikcyjna firma to efekt współpracy znanego producenta telewizyjnego i filmowego FremantleMedia z najzupełniej prawdziwą agencją TBWA Helsinki.

FremantleMedia, który na swoim koncie ma produkcję lub współprodukcję tak dużych formatów telewizyjnych, jak „Idol”, „X Factor”, „Mam talent” czy „Taniec z gwiazdami”, wspólnie z TBWA stworzył nowy sitcomowy format „Buy This!”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się