Espresso

5 marca 2005

4 marca 2005

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2005

I Edycja Konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005” zakończona

2 marca 2005 r. o godz. 19.00 w Hotelu InterContinental odbyła się uroczysta gala połączona z wręczeniem nagród laureatom konkursu „Marketingowy Wizjoner Roku 2005”. Została ona poprzedzona konferencją, podczas której finaliści konkursu przedstawili swoje koncepcje dotyczące rozwoju marketingu. Dominowały dwa kierunki poszukiwań nowych rozwiązań: po pierwsze, widać wzrastającą rolę psychologii w opracowywaniu metod komunikacji z klientami, po drugie, istotne jest nowatorstwo w podejściu do środków komunikacji. Wspólny wszystkim finalistom jest natomiast pogląd o przewodniej roli klienta w opracowywaniu strategii marketingowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2005

Świąteczna promocja Vegety

Z myślą o Wielkanocy producent uniwersalnej przyprawy do potraw – Vegety przygotował promocję dla konsumentów. Przedświąteczna sprzedaż Vegety 200g + 20% gratis rozpocznie się 7 marca 2005 roku. Smakosze, już teraz planujący świąteczne menu, będą mogli do samej Wielkanocy nabywać promocyjne opakowania tej najpopularniejszej w Polsce przyprawy uniwersalnej. Większa ilość przyprawy jest podarunkiem dla wszystkich, którzy planują „wielkie przedświąteczne gotowanie”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2005

Funkcje uruchamiane dotykiem kryształowego szkła T-TOUCH:

T-TOUCH jest doświadczeniem i przeżyciem dla wszystkich pięciu zmysłów. Dlaczego? Ponieważ jego właściwości odkrywamy poprzez dotyk kryształowego szkiełka, tak magicznego jak nasze zmysły. Dla oka - wyruszamy ponad technologię normalnych mechanizmów, proponujemy zegarek szybszy niż oko ludzkie. Dla ucha - precyzyjne ostrzeganie, alarm dzwoni zawsze w wyznaczonym czasie. Dla nosa - pokrewieństwo zmysłów, a ten czasomierz dosłownie pachnie tą atmosferą. Został wyposażony w barometr, wysokościomierz, kompas i termometr, nie zapomniano również o funkcji chronografu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2005

Just dla Banku BPH „Pożyczka od ręki”

Ruszyła tegoroczna edycja telewizyjnej kampanii reklamowej „Pożyczka od ręki” Banku BPH. Strategia komunikacji wraz z konceptem kreatywnym została opracowana i zrealizowana przez agencję reklamową Just. Pierwsza edycja „Pożyczki od ręki” została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.

Poprzednie Następne