0 1 0 0 0 7.03.2005Sukces Magicznej podróży z ToffifeePrzygotowana przez Euro RSCG 4D promocja konsumencka dla Toffifee (Storck),której celem było zwiększenie sprzedaży iwzrost zainteresowania produktem wśród konsumentów zakończyła się pełnym sukcesem, a liczba zgłoszeń konsumenckich wyniosła ponad 90 tysięcy
0 1 0 0 0 7.03.2005„Rodzynki dla rodzinki” z PEPPERMINT3 marca pod hasłem „Rodzynki dla rodzinki” w całej Polsce ruszył II etap kampanii dla marki TUI. Za przygotowanie i realizację odpowiedzialna jest Agencja PEPPERMINT. Celem prowadzonych działań jest sprzedaż oferty dla rodzin na lato w 2005.
0 1 0 0 1 7.03.2005Jak wiosna to tylko w E-styluNa www.Estyl.pl są już dostępne wiosenne kolekcje firm: Happy Chic (Isa Dora); Color Explosion (ArtDeco); Blooming Colors (PUPA). Dopełnieniem wiosennej porcji urody są kosmetyki profesjonalne do włosów firm: BioSilk Hair Care oraz Alfaparf – zupełne nowości! Zanim wiosna weźmie świat we władanie, rozejrzyjmy się dookoła i zaopatrzmy w kosmetyki, które pomogą nam poczuć wiosnę a może nawet spowodować, iż przyjdzie wcześniej, śmielej, pełniej?
0 1 0 0 0 7.03.2005MaMa w sieci„MaMa” - program Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny ma już stronę internetową. Serwis dostępny jest w sieci pod adresem: www.tvp.pl/mama.
0 1 0 0 0 7.03.2005OKI wprowadza czarno-białe urządzenia wielofunkcyjneFirma Oki wprowadziła nową serię monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych B4500 MFP. Jest ona zapowiedzią rozszerzania oferty Oki o kompleksowe rozwiązania druku dla firm. Kolejne premiery urządzeń kolorowych zapowiedziano na pierwszą połowę tego roku.
0 1 0 0 0 7.03.2005Era Tak Tak wspiera studentówOperator telefonii komórkowej Era będzie obecny na wszystkich edycjach Dni Kariery organizowanych przez AIESEC. Obecność na Dniach Kariery wiąże się z promocją najnowszej oferty ERA Tak Tak, będącej idealnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym m.in. dla studentów, którzy chcą korzystać z wygodnej usługi telekomunikacyjnej za rozsądną cenę
0 1 0 0 0 7.03.2005Trzykrotny wzrost przychodów Infinity GroupUbiegły rok dowiódł, że agencja Infinity Group wspomagająca firmy w zakresie wykorzystania Internetu do działań marketingowych, dołączyła do grona wiodących graczy na rynku marketingu interaktywnego. Agencja zwiększyła przychody o blisko 200 procent, podwoiła liczbę pracowników i prowadziła projekty dla największych marek i klientów, m.in. dla Citibank Handlowy, Castorama, Cadbury Wedel, Nordea Polska TUnŻ, PTC Era i Polkomtel.
0 1 0 0 0 7.03.2005Aukcje WOŚP 2005 podsumowanieW tym roku już po raz piąty Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy były wspólną inicjatywą Fundacji WOŚP oraz internetowego serwisu aukcyjnego Allegro.pl. Od początku grudnia 2004 do 14 lutego 2005 pod adresem aukcje.wosp.org.pl można było brać udział w licytacjach, z których dochód w tym roku Fundacja przekaże dotkniętej klęską tsunami Sri Lance.
0 1 0 0 0 7.03.2005“Hyundai zwycięża w rankingu niezawodności w Stanach Zjednoczonych”Południowokoreański Hyundai umocnił swoją nową pozycję firmy produkującej samochody wysokiej jakości, po raz pierwszy zajmując czołowe miejsce we wpływowym rankingu najbardziej niezawodnych samochodów jeżdżących po drogach Ameryki. Mercedes-Benz, który kiedyś wyznaczał standardy jakości, zajął ostatnie miejsce.
0 1 0 0 0 5.03.2005Rusza kampania promocyjna albumu Superbrands w sieci EMPiK.5 marca pod hasłem „Album Superbrands w EMPiK-u. EMPiK w albumie Superbrands” rusza wielka kampania promocyjna albumu Superbrands. Będzie ona obejmowała sieć EMPiK w całej Polsce. Specjalnymi działaniami zostaną objęte również odziały Megastore oraz dodatkowo warszawskie centrum handlowe Blue City.