0 1 0 0 0 3.03.2005Tysiąc róż i musical – Dzień Kobiet w Galerii Mokotów8 marca o godzinie 17.30 w Galerii Mokotów specjalne przedstawienie odegra Teatr Broadway – pierwszy w Polsce prywatny teatr musicalowy. Organizatorzy przedstawienia, które ma umilić warszawiankom Dzień Kobiet, są firma Coca-Cola HBC Polska oraz Galeria Mokotów.
0 1 0 0 0 3.03.2005Rynek reklamy-najnowszy raportZ najnowszego Ad.media Raportu firmy CR Media Consulting wynika, że wydatki reklamowe wzrosły aż o 12,5%. Jest to pierwsze tak znaczące zwiększenie rynku od czasów recesji. W roku 2004 – po raz pierwszy wszystkie media zanotowały znaczny wzrost przychodów. Największy wzrost (o 15,4%) stał się udziałem telewizji, najmniejszy – prasy (8,9%). Radio zwiększyło swoje przychody o 10,3%.
0 1 0 0 0 3.03.2005Premiera spektaklu „Ballady morderców” coraz bliżejWspaniali aktorzy odtwarzający mroczny świat z tekstów Cave’a już 7 marca na scenie Kino-Teatru BAJKA. To zapowiedź warszawskiej premiery spektaklu teatru K2 „Ballady morderców” wzbogaconego o wersję live. Premierę poprzedzą dwa przedstawienia: 5 marca specjalny pokaz dla studentów oraz 6 marca występ dla sponsorów.
0 1 0 0 0 3.03.2005Mapy Świata – nowa bezpłatna seria do domowej biblioteki „Gazety Wyborczej”„Mapy Świata. Ilustrowany atlas świata w 24 odcinkach" to nowy cykl bezpłatnych wkładek w "Gazecie Wyborczej", który rozpocznie się 15 marca 2005. W ramach cyklu ukaże się 24 złożonych plakatów przedstawiających mapy świata, kontynentów i regionów a także mapy tematyczne. Jest to kolejna seria wydawnicza "Gazety Wyborczej" o wysokich wartościach edukacyjnych. Znakomicie uzupełni "domową bibliotekę", w której znajdują się już Kolekcja literatury, Encyklopedia oraz wiele bezpłatnych dodatków edukacyjnych.
0 1 0 0 0 3.03.2005„DYSTRYBUCJA KONTROLOWANA” Polskich Książek TelefonicznychKsiążki telefoniczne są specyficzną kategorią produktu. Strona tytułowa katalogu stanowi bardzo ważny element komunikacji, a wydawcy prześcigają się w pomysłach na skuteczniejsze dotarcie do właściwych odbiorców i wyróżnienia się od konkurencji. Polskie Książki Telefoniczne poza prowadzeniem aktywnych działań reklamowych, które obejmowały niemalże wszystkie media, wykazały się oryginalnością nie tylko w doborze kreacji, ale także w podejściu do zwiększenia efektywności swojej sieci dystrybucji.
0 1 0 0 0 3.03.2005Butelka za butelkę-1,5 miliona napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite za darmo!Kupując jedną butelkę napoju chłodzącego można wygrać drugą butelkę o tej samej pojemności napojów Coca-Cola, Fanta Pomarańczowa, Fanta Lemonic lub Sprite. Taką promocję zaproponowała konsumentom firma Coca-Cola HBC Polska. Sprzedaż napojów objętych promocją prowadzona jest na terenie całego kraju pod hasłem „Odkręcaj codziennie i wygrywaj!” i obejmuje zakup napojów: Coca-Cola, Fanta Pomarańczowa, Fanta Lemonic oraz Sprite w opakowaniach 500 ml PET. Pod nakrętkami 1 500 000 butelek ukryto symbole dające prawo do uzyskania drugiej butelki za darmo. Odebrać nagrodę można w blisko 25 tys. sklepów spożywczych i samoobsługowych na terenie całego kraju, które są oznaczone specjalną naklejką. Nagrody można odebrać do końca marca 2005 r.
0 1 0 0 0 3.03.2005„Szczypta wystarczy” czyli nowa kampania wizerunkowa KamisRozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Kamis. Celem kampanii jest zaakcentowanie prawdziwej doskonałości przypraw Kamis oraz umocnienie pozycji lidera na rynku przypraw.
0 1 0 0 0 3.03.2005Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił „Śniadania prasowe”Śniadania prasowe” to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations, którego celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.
0 1 0 0 0 3.03.2005Imago Public Relations po raz drugi dla Komisji Europejskiej.Na zlecenie Dyrekcji Generalnej ds. Wymiaru Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych Komisji Europejskiej firma Imago Public Relations przeprowadzi kampanię pod hasłem „Justice civile”, adresowaną do polskiego środowiska prawniczego. To drugi, po kampanii dotyczącej praw podstawowych obywateli UE, projekt realizowany przez Imago PR na rzecz KE.
0 1 0 0 0 3.03.2005Herbaciana dieta PolakaZ badania Omnimas* zrealizowanego przez TNS OBOP wynika, że co czwarta Polka (24%) i co trzeci Polak (30%) ma nadwagę, natomiast z powodu otyłości cierpi 18% mężczyzn i 11% kobiet.** W ciągu minionego roku po dietetyczny środek spożywczy wspomagający odchudzanie sięgnęło 14% badanych