Metsä Tissue rozpoczęła promocję konsumencką Lambi - Marketing przy Kawie
Metsä Tissue rozpoczęła promocję konsumencką Lambi
  • 0
  • 1
4.03.2005

Metsä Tissue rozpoczęła promocję konsumencką Lambi

Metsä Tissue S.A., czołowy producent papierów higienicznych w Polsce, rozpoczęła konsumencką promocję Lambi. Celem promocji jest zwiększenie udziałów marki Lambi w segmencie papierów higienicznych premium oraz wzrost jej znajomości wśród grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
3.03.2005

Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił „Śniadania prasowe"

Śniadania prasowe” to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations, którego celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.